M
Mummun mussukka
Vieras
Meillä on pian 4v. lapsi. Hän on isovanhempiensa ainut lapsenlapsi ja heille kuin silmäterä. Käydään usein mummolassa ja lapsi viihtyy siellä paremmin kuin hyvin ja vanhempani ovat mielissään kun ollaan siellä.
Vauva-aikana tenava oli mummolassa yötä harvakseltaan. Pari kertaa puolen vuoden sisällä. nyt kun on isompi, on mummolassa noin kerran viikossa yötä. Omasta ja isovanhempien halusta.
nyt mun kaveri on alkanut naputtaa, että miten lapsi on niin paljon hoidossa
Siis kerran viikossa mummolassa, joka on kuin toinen koti
Mieheni kanssa ollaan yleensä ihan vaan kotona, kun lapsi on mummolassa. Ei siis todella rällätä baarissa tms. nautitaan vaan rauhasta ja hiljaisuudesta.
Onko siis kerta viikossa mummolassa paljon? Itse en asiasta huonoa omaatuntoa kanna, koska lapsi on todella läheinen isovanhempien kanssa ja itse pyytää päästä mummolaan. vanhempani osaavat myös kieltäytyä, jos heille ei sovi, joten hekään eivät kohtuuttomasti rasitu.
Vauva-aikana tenava oli mummolassa yötä harvakseltaan. Pari kertaa puolen vuoden sisällä. nyt kun on isompi, on mummolassa noin kerran viikossa yötä. Omasta ja isovanhempien halusta.
nyt mun kaveri on alkanut naputtaa, että miten lapsi on niin paljon hoidossa
Onko siis kerta viikossa mummolassa paljon? Itse en asiasta huonoa omaatuntoa kanna, koska lapsi on todella läheinen isovanhempien kanssa ja itse pyytää päästä mummolaan. vanhempani osaavat myös kieltäytyä, jos heille ei sovi, joten hekään eivät kohtuuttomasti rasitu.