Kuinka usein näette, kun uusi seurustelusuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kun tapailette uutta ihmistä tai kun seurustelu on ihan alussa, niin kuinka usein näette? (Tai kuinka usein näitte silloin kun tämä vaihe oli?)

Olen tavannut ihanan ihmisen ja olisi kiva nähdä usein, mutta kun molemmilla on työt, minulla lapset ja lisäksi nyt kesän alkaessa jo tehtyjä lomasuunnitelmia, niin en tiedä, kuinka usein pystyy näkemään. Ehkä keskimäärin kerran viikossa. Onko se mielestänne "liian vähän", ts. tuleekohan vastapuolelle sellainen olo etten ole kovin kiinnostunut? Kuinka usein ihmiset yleensä näkevät?

Mahdollisimman usein.

Mies ajoi useamman kerran ihan vaan moikkaamaan sata kilsaa. Puhui itsensä kertausharjoituksista ylksi mun viereen -ja ajoi silloinkin parisataa kilsaa sekä illalla että aamulla.

Ja mäkin ajelin sen satakilsaisen eestaas iltvuorosta vaikkakin pitii taas töihin kahdeksi seuraavana päivänä...

Mahdollisimman usein.

Mies ajoi useamman kerran ihan vaan moikkaamaan sata kilsaa. Puhui itsensä kertausharjoituksista ylksi mun viereen -ja ajoi silloinkin parisataa kilsaa sekä illalla että aamulla.

Ja mäkin ajelin sen satakilsaisen eestaas iltvuorosta vaikkakin pitii taas töihin kahdeksi seuraavana päivänä...

Itsekin tekisin varmaan enemmän tällaista, jos ei olisi työtä ja lapsia, jotka vaikuttavat ajankäyttöön. Varsinkin lapset vaikuttavat... t. aloittaja

Yksinhuoltajana ne mahdollisuudet nähdä toista rajoittuvat siihen joka toinen viikonloppu ja harvakseltaan muulloin. Siis silloin kun lapset on etävanhemman luona.

Mutta kait te muutoinkin ylläpidätte suhdettanne kuin pelkästään näkemällä toisianne? Maratonpuheluita, tekstiviestejä yms. ...? Onko mies sitten jotenkin osoittanut/ kertonut että hänen mielestään näette liian harvioin?

Kun näkee ns.rajoitetusti niin sitä todellakin nauttii siitä yhdessäolosta :)

Mutta kait te muutoinkin ylläpidätte suhdettanne kuin pelkästään näkemällä toisianne? Maratonpuheluita, tekstiviestejä yms. ...? Onko mies sitten jotenkin osoittanut/ kertonut että hänen mielestään näette liian harvioin?

Kun näkee ns.rajoitetusti niin sitä todellakin nauttii siitä yhdessäolosta :)

Siis pidetään kyllä yhteyttä useaan kertaan päivässä. Juttu on vielä tosi alussa ja ei ole noussut vielä esiin se, kuinka usein nähdään. Mutta kun toisella osapuolella ei ole lapsia, niin hänen kohdallaan voisi kuvitella, että haluaisi nähdä useammin. Ja kyllähän minäkin haluaisin, mutta juttu ei ole vielä siinä pisteessä, että hengailtaisiin yhdessä lasten kanssa.

aloittaja

Kun suhde oli alussa eikä mies ollut tavannut mun lapsia niin nähtiin lähinnä joka toinen viikonloppu kun mun lapset oli isällään ja joskus hän illalla kun lapset jo nukkui. Hänen lapsi jo isompi.

Siis pidetään kyllä yhteyttä useaan kertaan päivässä. Juttu on vielä tosi alussa ja ei ole noussut vielä esiin se, kuinka usein nähdään. Mutta kun toisella osapuolella ei ole lapsia, niin hänen kohdallaan voisi kuvitella, että haluaisi nähdä useammin. Ja kyllähän minäkin haluaisin, mutta juttu ei ole vielä siinä pisteessä, että hengailtaisiin yhdessä lasten kanssa.

aloittaja
Kaikki aikanaan :)
Jos/ kun on kiinnostunut, niin kerta viikkoonkin riittää kun ymmärtää taustat..ja osataan ottaa läheisyys ja kiinnostus käyttöön muillakin tavoin eli niillä puheluilla ja kivoilla viesteillä.