Siis kuinka paljon vauvaa pitää pitää vaunuissa ulkona? Esim muutaman kuukauden ikäistä ? Onko päivittäin ?? Itse olen joka toinen päivä tai pari kertaa viikossa ja noin 2 h kerrallaan....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Floora:Meillä nukutaan kaikki kolme päikkäriä ulkona. Poika on nukkunut, aina kun on ollut mahdollista, päikkärinsä ulkona. En enää edes tiedä, että miten onnistuisi sisällä nukkuminen (muu kuin yöunet).
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minä en osaa nukuttaa vauvaa ulkona, tai ainakaan yksikään lapsistani ei ole siitä tykännyt. Tämä kolmonenkin nukkuu paremmin pienessä metelissä, yksin vaunuissa herää heti huutelemaanUlkoilemmekin isompien kanssa niin, että vauva on kantoliinassa.
Sekin voi olla hankalaa että vauva nukkuu päiväuniaan vain vaunuissa, helmikuussa voi olla sellaisia pakkasia että hirvittää pientä laittaa ulos nukkumaan. Ja isommalla taaperolla voivat päiväunet tyssätä siihen että eivät mahdu enää rattaisiin, jos sattuu olemaan sellaiset rattaat joissa on lyhyt makuutila. Eli ei ainakaan kannata potea huonoa omatuntoa siitä ettei nukuta vauvaa ulkona!
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minä en osaa nukuttaa vauvaa ulkona, tai ainakaan yksikään lapsistani ei ole siitä tykännyt. Tämä kolmonenkin nukkuu paremmin pienessä metelissä, yksin vaunuissa herää heti huutelemaanUlkoilemmekin isompien kanssa niin, että vauva on kantoliinassa.
Sekin voi olla hankalaa että vauva nukkuu päiväuniaan vain vaunuissa, helmikuussa voi olla sellaisia pakkasia että hirvittää pientä laittaa ulos nukkumaan. Ja isommalla taaperolla voivat päiväunet tyssätä siihen että eivät mahdu enää rattaisiin, jos sattuu olemaan sellaiset rattaat joissa on lyhyt makuutila. Eli ei ainakaan kannata potea huonoa omatuntoa siitä ettei nukuta vauvaa ulkona!
Mun isosisko kuulemma laitettiin oikein paukkupakkasilla aina vaunuihin tuulikaappiin ja ulko-ovi raolleen auki kun ei kuulemma muuten susotunut nukkumaan![]()