Kuinka usein nypitte/nypitytätte kulmakarvanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viipotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viipotin

Jäsen
28.07.2007
452
0
16
Mulla ainakin luonnostaan aika runsaat kulmat, joten niitä tarvitsee siistiä. Tähän asti olen sen aina teettänyt kampaajalla käydessä ja itse vain vähän ylläpitänyt, mutta mua on ruvennut tympimään mun vakikampaajan tyyli tehdä niin kauheat "kaaret", ja vaikka sanon niin silti tekee. Nyt sitten tänään en pyytänytkään siistimään kulmia kun yritin niitä sitten itse taas parannella ja josko vaikka kävisi kosmetologilla niin siellä sitten parempi siistiminen.
Kuinka usein te muut siistitte kulmianne ja missä? Vai annatteko olla ihan luonnontilassa?

Ehkä puolen vuoden välein... :whistle:
Noku ne kaikki kosmetokololoogit sanoo että mulla on niin täydellisen muotoiset kulmaluut ja kulmakarvat ettei niitä tarvii ees nyppiä. :D

Nypin itse oikeastaan joka päivä jonkin verran. Kosmetologilla pyrin käymään 1-2 kk välein, siis kulmat siistimässä ja värjäämässä. Aika villeiksi ne ajoittain pääsee, kuten esim. nyt :ashamed:

Kosmetologilla käyn 4 viikon välein. Ei mulla ole kulmat koskaan kovin runsaat olleet, mutta tuo kosmetologi teki koko mun kasvoista ihan erinäköiset kun ekan kerran kunnolla muotoili nuo kulmat, pakkohan siellä siis oli käymistä jatkaa =)

Yhteistyössä