Kuinka usein teidän tekee mieli seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuinkas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuinkas

Vieras
Itsellä on kausia millo tekee enemmän mieli,mutta normisti mulle riittää hyvin kerta viikossa tai kerta kahteen viikkoon. Sitten kun on se "himokausi" voisin pupuilla viikon putkeen ja monesti päivässä. Näitä kausia tulee noin kerta kahteen kuukauteen.
Onkohan tää kuinka normaalia?

Ehkä muutaman kerran kuussa, mut oman miehen kans ei juuri koskaan... Eli meikäläisen seksit jää aikalailla mielikuvituksen tasolle (ainakin nautinnolinen seksi...):

Meillä on tosi aktiivinen seksielämä. Kerran päivässä tai vähintään joka toinen päivä sekstaillaan ja mieli tekee kutakuinkin kokoajan.. En tiiä oonko epänormaali vai onko mieheni jotenkin niin himottava (on) etten saa seksiä pois mielestä :) Me ollaan muutenkin todella rakastuneita ja onnellisia yhdessä ja meille seksi on osa arkea.

No vaihtelevasti 2- 10 tai 11 kertaa viikko.
Joinakin viikkoina tekee mieli pari kertaa viikko ja joinakin viikkoina taas useita kertoja
päivässä monena päivänä.

[QUOTE="vieras";25993922]Meillä on tosi aktiivinen seksielämä. Kerran päivässä tai vähintään joka toinen päivä sekstaillaan ja mieli tekee kutakuinkin kokoajan.. En tiiä oonko epänormaali vai onko mieheni jotenkin niin himottava (on) etten saa seksiä pois mielestä :) Me ollaan muutenkin todella rakastuneita ja onnellisia yhdessä ja meille seksi on osa arkea.[/QUOTE]

Näin myös täällä.

[QUOTE="vieras";25993922]Meillä on tosi aktiivinen seksielämä. Kerran päivässä tai vähintään joka toinen päivä sekstaillaan ja mieli tekee kutakuinkin kokoajan.. En tiiä oonko epänormaali vai onko mieheni jotenkin niin himottava (on) etten saa seksiä pois mielestä :) Me ollaan muutenkin todella rakastuneita ja onnellisia yhdessä ja meille seksi on osa arkea.[/QUOTE]

Näin myös ja olen todella onnekas mielestäni, että olen löytänyt miehen kenen kanssa himot osuvat yksiin.

Noh, kun ero tuli, niin tää on vähän erilaista.. Jos mul ois miesystävä, mun tekisi kai 3-4 päivänä viikossa mieli. Nyt on vaikea olo, kun läheisyys aikuisen ihmisen kans jäi pois. Toivottavasti saisin rakastajan ;) hyvän sellaisen jostain.

Mulla on selkeesti halut vähentyneet lasten syntymän jälkeen tai sitten iän myötä tai hormonaalisen ehkäisyn tai...emmä tiedä.

Oikeesti toivoisin kuitenkin,
että olisin sellainen kuin 10 vuotta sitten...toiveikkaana nyt odotan himokkaita eläkepäiviä ;)

Onneksi mulla on kumminkin ihana mies:heart:

No mä en oo ikinä ollut mikään seksuaalinen ihminen. Toki meillä oli hyvinkin aktiivinen seksielämä kun olimme olleet yhdessä van vuoden pari. Mutta nykyään lämpenen aika harvoin. Erityisesti joku leffa voi sytyttää mut.. Ehkä kerran kuussa?

Nyt kun oon loppumetreillä raskaana, niin on jo useampi kuukausi aikaa..

Ihana kuulla, että näin voi olla myös perheellisillä! Kun tuntuu, että kaikki aina pelottelee, että vuodessa parissa se hiipuu... Aiemman miehen kanssa oli seksin saralla laimea suhde, nykyisen kanssa on juuri sopiva. Mutta puolentoista vuoden kokemuksella (ei lapsia) on paha sanoa, miten jatkuu.

Joka päivä tai joka toinen päivä tekee mieli.
Tai siis varmaan joka päivä tekee mieli useammankin kerran, mut kerran päivässä tai parissa harrastellaan.

[QUOTE="mona";25995336]No mä en oo ikinä ollut mikään seksuaalinen ihminen. Toki meillä oli hyvinkin aktiivinen seksielämä kun olimme olleet yhdessä van vuoden pari. Mutta nykyään lämpenen aika harvoin. Erityisesti joku leffa voi sytyttää mut.. Ehkä kerran kuussa?

Nyt kun oon loppumetreillä raskaana, niin on jo useampi kuukausi aikaa..[/QUOTE]

Ihanaa että joku muukin uskaltaa tunnustaa ettei oo mikään jatkuvassa seksihimossa pyörivä, täydellisellä seksielämällä siunattu parisuhteessa elävä. Kun tällä palstalla saa sellasen käsityksen, että täällä tuntuu olevan vaan niitä joilla on täydellinen seksielämä ja aina himot kohdillaan. Ja sit jos joku ei halua harrastaa seksiä joka päivä on jotenkin sairas ja sen pitäisi hakea apua jne. Hirveen vaikea joidenkin ymmärtää että ihmiset on erilaisia.

Mun tekee mieli joka päivä! Ja vaimolla vaihtelee mutta yleensä se on 2:na päivänä viikossa paitsi niinä viikkoina kun minä taas "otan hänet" eli olen se MIES joka ottaa naisen vaikka tällä on kauhtunut t-paita päällä eikä tee mitään sen eteen että otan hänet.

Hitto... olen viimeksi ollut yhdynnässä vieraan naisen kanssa joskus syksyllä ja sekin oli aika paskaa seksiä kolmekymppiseltä läskiltä joka ei halua sängyssä mitään perusjyystöä kummempaa. Sen takia koen oloni ihan luuseriksi. Suudellut olen kyllä baarissa naisia, mutta makeoutit nyt on ihan yhtä tyhjän kanssa eikä ne tarkoita mitään...

Vaimo tykkää musta mutta olen hänelle vaan liian ruma vissiinkin seksin suhteen. Pakko kyllä terästäytyä ja ruveta kunnolla käymään baareissa.

Vaihtelee. Nyt raskaana harvoin 24/7 pahoinvoinnin takia, mutta ennen raskautta 1-11 kertaa/vko. Meillä tosin ei kohtaa nää halut, mies haluu harvemmin joten hälle tää raskaus on just ihanaa aikaa, ku saa väkisinki taukoa. :D

Ei ikinä. Johtuu ehkä hormoonikierukasta. Mut sopii tälleen sinkkuna. Taitaa olla viime kerrasta 1.5v! Ei vaan kiinnosta raahata mitään baaripokia kotio. Ja ex jätti sen verran kipeän arven etten varmaan ikinä halua enää parisuhdetta.

Alkuperäinen kirjoittaja tappas ittensä;25995574:
Mun tekee mieli joka päivä! Ja vaimolla vaihtelee mutta yleensä se on 2:na päivänä viikossa paitsi niinä viikkoina kun minä taas "otan hänet" eli olen se MIES joka ottaa naisen vaikka tällä on kauhtunut t-paita päällä eikä tee mitään sen eteen että otan hänet.

Hitto... olen viimeksi ollut yhdynnässä vieraan naisen kanssa joskus syksyllä ja sekin oli aika paskaa seksiä kolmekymppiseltä läskiltä joka ei halua sängyssä mitään perusjyystöä kummempaa. Sen takia koen oloni ihan luuseriksi. Suudellut olen kyllä baarissa naisia, mutta makeoutit nyt on ihan yhtä tyhjän kanssa eikä ne tarkoita mitään...

Vaimo tykkää musta mutta olen hänelle vaan liian ruma vissiinkin seksin suhteen. Pakko kyllä terästäytyä ja ruveta kunnolla käymään baareissa.

Palstamies avautuu harmaana? Villi veikkaukseni on _ _ _ _ _ _

Yhteistyössä