Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no ompas täällä onnekkaita :O miehelle annan kyllä VÄHINTÄÄN kerran viikossa, mut itte saan takas vaan joskus ja jouluna.. tai en oikeestaan sillonkaan. en tie miksi : / ei kai sit tykkää sitä tehdä, koska oon 110% varma, että vika ei ole mussa. ja jos ehdotan että välillä olis kyllä mun vuoro, nii sit pitäis olla 69, kun pelkästään mulle ei jonkun takia voi antaa, nii yleensä tossa vaiheessa annan koko suuseksin olla, koska haluisin kerranki olla se, ketä nauttii. vähän harmittaa kun sitä olis itekin joskus hauska saada.. : /

lisään että ennen mies ei suostunut suuseksiin, mutta kun sanoin että ilman on sama kuin että annat lapselle karkin ja otat sen sitten takaisin. viimein ymmärsi.ja ymmärsi hyvin.

Lähes joka kerta, niin antavana, kuin saavana osapuolena. Aikaisemmissa suhteissani en ole osannut nauttia suuseksistä samalla tavalla kuin nyt aviopuolisoni kanssa, joten kaipa ne tunteetkin vaikuttaa jonkin verran. Plus miehelläni on juuri sopivan iso, on ilo antaa suuseksiä ;D

Olen saavana osapuolena joka kerta, eli nykyään noin pari kertaa viikossa. Antavana osapuolena... en edes muista milloin viimeksi! Mutta näin sopii meille, kun näin meillä molemmat saa tehdä sitä, mistä eniten nauttii... Mutta voisi sitä kai välillä muistaa miestäkin, meinaa vaan nyt raskaana ollessa olla vähän normaliakin laiskempi.

olen mies, avioliitossa. Yhteisiä vuosia takana jo 15. Viimeksi olen saanut antaa suuseksiä neljävuotta sitten. Saanut sitä ehkä viime kesänä. Muutenkin petihommat jäissä, voisi puhutella sitä jo avaruusseksiksi, eli kerran kuussa. Itse haluaisin kyllä viikoittain, useamman kerran. Olenkin miettinyt, jos pettäminen on väärin niin onko naisella oikeus olla antamatta? Rasittaa kyllä parisuhdetta aikatavalla, ainakin itse tunnen oloni ärtyneeksi. Seksin jälkeen taas pettyneeksi kun tietää, että seuraavaa kertaa saa taas odotella.

Nostan tätä uteliaisuudesta. Miehen kanssa oli eilen puhetta asiasta kun muun seksin (johon kyllä voi sisältyä myös suuseksiä), jossa molemmat saavat, annan miehelle monena päivänä vielä kerran tai jopa kaksikin sen lisäksi vielä suuseksiä. Joskus oikein pitkän kaavan kautta, esim. telkkaria katsoessa siihen kiusoitteluun voi mennä parikin tuntia, joskus nopeammin. Minä en saa samalla tavalla tuota iloa ollenkaan, eli mies ei ikinä tee aloitetta pelkästään minun hyväkseni, mutta olettaa aina minun olevan valmis "palvelemaan", vaikka itsekin pitäisin tuollaisesta yhtä paljon. Eihän se sinällään haittaa, mutta tuntuu ettei tuo vain arvosta ollenkaan sitä vaivannäköä ja hänelle hyvän tekemistä, tuleehan siinäkin niskat kipeäksi ja niin edelleen, vaikka sen hyvää hyvyyttäni teenkin ja en vaadi mitään vastapalvelukseksi, mutta itsestäänselvyytenä pitäminen ei tunnu kivalta kun näen kuitenkin paljon vaivaa asian eteen. Olettaa kai että kaikilla muillakin on samalla tavalla.

Joka kerta, eli keskimäärin kerran päivässä. Mies antaa enemmän.

En aiemmin nauttinut suuseksin saamisesta erityisesti, mutta tämä nykyinen on siinä niin hyvä, ja rakastaa sen antamista niin paljon, että olen varmaan hänen kanssaan rentoutunut asian suhteen.

Meillä on sellainen sanaton sopimus, että kumpikin tulee yhtä monta kertaa. Jos mä oon saannut vaikka kahdesti, ja mies vain kerran, otan hyvin mielelläni häneltä vielä suihin pitkän kaavan mukaan. Mies taas usein aloittaa nuolemalla mua, usein ihan loppuun asti.

(Ja se aiemmin minittu imeminen; kyllä! Kannattaa kokeilla. Toivoisin sitä itsekin enemmän, pitää yrittää jotenkin ottaa puheeksi...)

Aina nuolen vaimolleni orgasmin. Sen sijaan toivoisin saavani suuseksiä itse useammin. Valitettavan harvoin sitä enää nykyään saan. Aiemmin suuseksiä oli molemmin puolin joka kerta.