kuinka usein teillä vaihdetaan lakanat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masuilija.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta jos se näin musta tuntuu hyvältä ? Niin onko sillä suhteellisuudella sitten mitään väliä ? Puhtaita käsiä ja ihoani minä niihin pyyhkeisiin kuivaan. Meillä on molemmille omat käsipyyhkeet !

Toki kukin tekee niinkuin parhaaksi näkee :) Teillä ilmeisesti yksi lapsi, vielä vauva. Sitten kun hän kasvaa ja/tai teillä alkaa käydä lapsivieraita, huomaat, että ne ei osaa lukea ja lääppivät itse tosi-hyvin-pesemänsä kädet kaikkiin mahdollisiin pyyhkeisiin vessassa. Siks meillä on kasvopyyhkeet kylppärissä :D.

Onhan se oma asia mutta halusin vertailunkohdetta että olenko jotenkin ihan bimbo kun vaihan näin usein kun mies mulle toitottaa ettei tarvetta olisi mutta muutama muukin täällä sanoi että kerta viikkoon vaihtaa joten asia mulle selkiskin jo :)

Mulla on pölyallergia, mut siihen ei vaikuta lakanoitten vaihto. Eli meillä ne vaihdetaan n. 2-3kk välein. Ja silloinkin mies on sillee "onks ne nyt pakko vaihtaa?" ja mä taas et "ON!". :D Pitäis ne kyl väh. kerran kuussa vaihtaa, mutta ei ikinä muista. ><

Tyynyliinat joka viikko, lakanat joka toinen viikko, ison parisängynpeitteen pussilakana kerran kuussa.

Tai tietty jos likaantuu tai ollaan kipeitä niin useammin.

lakanat vaihdetaan kerran viikossa, joskus venyy 1½ viikkoon.
kylpypyyhkeet vaihdetaan kerran tai kaksi viikossa.
käsipyyhkeet (kaikilla omat) vaihdetaan joka päivä tai joka toinen päivä.

Mulla on pölyallergia, mut siihen ei vaikuta lakanoitten vaihto. Eli meillä ne vaihdetaan n. 2-3kk välein. Ja silloinkin mies on sillee "onks ne nyt pakko vaihtaa?" ja mä taas et "ON!". :D Pitäis ne kyl väh. kerran kuussa vaihtaa, mutta ei ikinä muista. ><

Just niin! Minäkin "suunnittelen" aina sitä vaihtoa ainakin 2 viikkoa... Näin on mennyt jo vuosia, ja hengissä olen edelleen! :) (enkä kärsi luteista, täistä, ihosairauksista...)

Yhteistyössä