Kuinka usein vaihdatte lakanat nyt kesällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kun on kuumat, helteiset ilmat niin kuinka usein vaihdatte lakanat?

Juuri vaihdoin, ja viimeksi vaihdoin joskus 2-4 päivää sitten. Jotenkin öklöttää kun tietää et on hikoillut...

Ylälakanan vaihdan viikon välein ja alalakanan parin viikon välein... (meillä on siis parisängyssä kaksi lakanaa silleen poikittain ja se alempi lakana, jonka päällä on käytännössä vain jalat, ei tunnu likaantuvan samaa tahtia ylemmän lakanan kanssa..enpä sit viiti sitä niin tiuhaan pestäkään..)
Tyynyliinat ja täkkipussit myös kerran viikossa..

sitten kun tuntuu siltä että tarvitsee. Me ei kesällä käytetä täkkejä ollenkaan vaan pelkällä pussilakanalla nukutaan. Se ei sitten likaannukaan niin nopeasti kun on niin ohut ettei tule kuuma.

mä oon nyt viimeiset kaks kuukautta nukkunut samoissa :D oon kyllä jo alkanut harkitsemaan vaihtamista. mutta nyt oon kipee enkä jaksa. kuolaan nämä pöpöt vielä näihin lakanoihin :D

Ylälakanan vaihdan viikon välein ja alalakanan parin viikon välein... (meillä on siis parisängyssä kaksi lakanaa silleen poikittain ja se alempi lakana, jonka päällä on käytännössä vain jalat, ei tunnu likaantuvan samaa tahtia ylemmän lakanan kanssa..enpä sit viiti sitä niin tiuhaan pestäkään..)
Tyynyliinat ja täkkipussit myös kerran viikossa..

Ihanat nimitykset: ylälakana, alalakana, täkkipussi :D
Nää on ihan uusia nimityksiä mulle. Hauskat!

[QUOTE="laiska";24077356]Ootepa ahkeria.. mie inhoon sitä lakanan vaihtoa, niin tuppaa unohtumaan. Pitääkin tänän vaihtaa taas :)[/QUOTE]

Sama täällä! Eniten lakanoiden vaihtamisessa inhoan niiden lakanoiden pyykkäämistä, niitä on niin rasittava asetella kuivumaan, etenkin ku ku ei oo ku tommoinen pieni pyykkiteline..

Yhteistyössä