Kuinka vaikuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Hei.

Sain keskenmenon elokuun alussa vko13+4. Kaavinta tehtiin ja siitä on tänään tasan 9 viikoa eikä kuukautisia ole kuulunut. Uudestaan en ole raskaana. Minulla on lääkäri maanataina. Menen hakemaan jotain lääkkeitä, että saisi ne kuukautiset tulemaan.
Minulla on aina ollut enemmän tai vähemmän epäsäännöllinen kuukautiskierto.
Kuitenkin tärkein kysymykseni on voiko clomit tasoittaa kierron? Vai onko siihen ainoa lääke terolut? Täältä lukenani perusteella teroluteista ei ole kovin paljon positiivisia kokemuksia??
Kiitokset vasrtanneille=)

Mulla terot auttoi ainakin loistavasti, täti tuli aina kiltisti parin päivän päästä viimosesta napista ja kierto pysy säännöllisenä. Pelkät clomit taas ei tuottanu tätiä mitenkää ja teroilla jouduttiin taas käynnistää. Nyt mulla käytössä clomit ja lugesteronit..en tosin viel tiiä miten ne vaikuttaa ja toivottavasti en saa tietääkkään kun eilen plussasin haamun :)

Mulla on kanssa samat kokekukset teroista. Eli on toiminut kuin unelma. Lähes kellon tarkkuudella pystyin ennustamaan alkamisen. Tosin mulla ei oo tietoa saiko ne ovulaatiota aikaan vai vuodon vain. Mutta ainakin täti tuli aina ajallaan. Nyt taas ite yhdellä tero kuurilla jotta vuoto alkaisi.

Yhteistyössä