Kuinka vanhan miehen kanssa lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, luvannut kyllä mutta kun kukaan ei oo ennen ollut antamassa s-postiosoitettaan niin ei ole ollut tarvettakaan kysyä.

Mutta ethän sinä tässäkään tapauksessa mitään niistä kostu, ainoa joka voisi ”kostua” on eräs bi

Osoite tulee ihan just ja mulle, todella, riittää kuva vaikka pelkästään sun käsivarsistasi joihin oot kirjottanut (vesiliukoinen kelpaa) tussilla jotain mistä tiiän ettei oo feikkikuva.

Päivämäärä sit kanssa. Tai alle vaikka siivu päivän aviisia missä se päiväys näkyy. Tai käsivarren taakse vaikka tämä ketju läppärin näytöllä.

Sinne lähti!

Ja joska vaatimuksena ei edes ole kuvaa toisesta suhteen oletetusta osapuolesta niin odotan saavani vastauksen suhtkoht pian.
Kiitos, pidit sanasi 👍

En aatellut laittaa mitään härskiä oikesti, mutta ehkä sopii että laitan mahd. luvan saatuani jonkun kuvan Anniesta (kasvot blurrattuna) nätissä lyhyessä kesämekossaan ja korkkareissa joltain meidän elokuun reissulta.

Täältäkin lähti sinne äsken. Voit todeta julkisesti että lähetin jonkinmoisen kuvan pitävän todisteen kanssa.

Haukkuja ei mielellään tänne

Mahdollisia kehuja otetaan kyllä vastaan

Kuvan perusteella on todettava että joo, olet varmasti mies, reidessä on vielä lihaksia ja että olet ainakin suunnilleen sen ikäinen mitä sanot. Ja että kuva oli otettu hetki sitten.

• Rakkaus
Reactions: setis
Kyllä sun täytyy osata pyytää kalaa ruoaksi!
Luulen, että melkein kaikki rekisteröityneet miehet kalastavat tai ainakin syövät paljon kalaa. Kilttimiehestä en tosin ole varma (on kysellyt ohjeita kalkkunoiden ja kanien pitoon mutta ei kalastukseen) ja Krut taitaa enemmän metsästää kuin kalastaa. Algoma on kertonut poikansa tuovan hänelle kalaa. Minulle kala on ykkösproteiinilähde.

Luulen, että melkein kaikki rekisteröityneet miehet kalastavat tai ainakin syövät paljon kalaa. Kilttimiehestä en tosin ole varma (on kysellyt ohjeita kalkkunoiden ja kanien pitoon mutta ei kalastukseen) ja Krut taitaa enemmän metsästää kuin kalastaa. Algoma on kertonut poikansa tuovan hänelle kalaa. Minulle kala on ykkösproteiinilähde.
Olin aktiivinen vapaa-ajan kalastaja 2000 alkuun asti kun muutettiin vesistön ääreen, omaa rantaviivaakin on täällä jtn 150 m. Oli kyllä aika monen vuoden paussi siinä välissä ja sitten kävi nolosti. Kun aloin perkaamaan pitkästä aikaa haukea niin minulla lensi laatta 🤮

Perkuuhommat on aina olleet vastenmielisiä, samoin kuin ylipäätään sisälmysten näkeminen tai vaikka joku leikkausoperaatio joka tulee yllättäen televisiossa 🤢

Ei sille vaan voi mitään ja kun hätä on suurin niin pelastus on lähellä. Nimittäin Annie on patistanut minua jo monta kertaa kalaan, hän haluaa perata jokaisen kalan jo tehdä minulle jo itselleenkin terveellistä kalaruokaa eri muodoissa.

Tyrskytaimenten kalastus oli jännittävintä, se tapahtui merellä ulkoluodoilla. Vielä -80 -luvulla niitä oli, ja yhdellä reissulla sai joskus useitakin. Sitten tuli muutaman kymmenen vuoden kestänyt kannan katoaminen. Virveli on mun juttuni, vetouistelu ei. No sillä sain kavereiden kanssa isoja ahvenia ja ekan kerran eläissäni siikojakin pohjoisen reissulla tänä kesänä. Kaverini perkasivat ne, olin kahdella eri mökillä.

Verkkojakin pidin aikoinaan merellä, sain turskiakin silloin kun se suolapulssi iski Suomenlahdelle.

Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: m1es
Kiitti muistuksesta. Pitää kaivaa härveli esiin, uusia siima ja teroittaa koukut. Kokki & perkaaja on nyk. omasta takaa
Kalastuvälineet ovat kehittyneet aika paljon parissakymmenessä vuodessa, solmutkin kannattaa opetella uusiksi jos päädyt kuitusiimaan. Minä olen saanut niitä tyrskytaimenia viime vuosinakin, vaatii toki ahkeraa vavan heiluttelua kuten joskus tuo lasten tekokin. Mukavia toki molemmat.

Ykkössuosikkini taimenelle meressä syksyllä, Vekkuli
JKingVekkuli130punamusta_3954863656874_3a761011849e4024fb776983db86b186_1.jpg

• Tykkää
Reactions: setis
Kalastuvälineet ovat kehittyneet aika paljon parissakymmenessä vuodessa, solmutkin kannattaa opetella uusiksi jos päädyt kuitusiimaan. Minä olen saanut niitä tyrskytaimenia viime vuosinakin, vaatii toki ahkeraa vavan heiluttelua kuten joskus tuo lasten tekokin. Mukavia toki molemmat.

Ykkössuosikkini taimenelle meressä syksyllä, Vekkuli
Pilkitkö niitä? Tuo Vekkuli kai tulee ihan sukkana jos virvelillä heittää?

Kaikki taimeneni sain muuten aivan luotojen vierestä. Vetouistelua harrasti jotkut tutut, mutta sen huomasin paljon tehottomamaksi tavaksi.