kuinka vanhana vielä tekisit lapsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä haluan lapset hankkia ennen kuin täytän 30v sillai jää sitten tarpeeksi aikaa "vanhuuspäiviin", ja omaan elämään. mutta sen näkeekin vasta tulevaisuudessa käykö tämä toivomus ihan yksiin

Mä olisin halunnut, että lapset on tehty siihen mennessä kunnes täytän 30v. Siihen on enää vuosi, eikä mies vieläkään näytä vihreetä valoa ;) Joten tuskin siihen mennessä on lapsiluku täynnä, mutta sanoisin, että en enää yli 35veenä halua olla raskaana.

Halusin lapsen vasta 37v kun löysin sen ihanimman miehen. Ikääni en koskaan ajatellut. En halullut tehdä, tehtailla, tuottaa lasta miesten kanssa, joiden en tuntenut olevan se 100% paras.

Kyllä mulle 30 on maksimi-ikä..ja ite näillä näkymin jään ton alle.. Esikoisen sain 20v ja tokan 23v ja nyt odotan kaksosia rv 30 ja nämä ois tarkoitus olla viimeiset ja ikää mulla nyt 27v.

meil on vähän keskustelua asiasta.. mä olen tänä vuonna 34 ja ensi lukuvuodeksi vielä koulun penkille ja sitten töiden metsästykseen.. et olenko liian vanha sitten vielä tekemään yhden iltatähden.. hmm..

Yhteistyössä