S
Sänky selässä 22h/vrk...
Vieras
Voiko tämä olla enää normaalia?? Olen raskaana 23+ enkä jaksa olla pystyssä kuin pari tuntia päivässä! Yöunia nukun 12-13 h, sitten aamupala ja tunnin verran "heräämistä". Sitten ekat päikkärit tai sohvalla lojumista, kunnes on pakko syödä taas. Lisää lepoa, ehkä tulee uni ehkä ei. Sitten varhainen iltapala ja jonkin aikaa hereillä sinnittelyä, ja lopulta pakko laittaa yöunille.
Tätä on nyt kestänyt viikon. Jaksan hoitaa maks yhden asian päivässä, esim pyykinpesu tai kaupassakäynti. Syön tosi terveellisesti ja monipuolisesti, juon vettä pari litraa päivässä. Mies hoitaa käytännössä kaikki juoksevat asiat. Mieliala on silti hyvä, nukkuminen ja pötköttely tuntuu makoisalta. Masentunut en mielestäni ole, joskus olen ollut ja tämä ei ole sitä. Mutta MITÄÄN en jaksa tehdä! Pissakin meinaa tulla housuun ennenkuin saa ittensä kammettua sohvalta ylös...
Hemoglobiini viimeksi mitattu kuukausi sitten, oli 124.
Tätä on nyt kestänyt viikon. Jaksan hoitaa maks yhden asian päivässä, esim pyykinpesu tai kaupassakäynti. Syön tosi terveellisesti ja monipuolisesti, juon vettä pari litraa päivässä. Mies hoitaa käytännössä kaikki juoksevat asiat. Mieliala on silti hyvä, nukkuminen ja pötköttely tuntuu makoisalta. Masentunut en mielestäni ole, joskus olen ollut ja tämä ei ole sitä. Mutta MITÄÄN en jaksa tehdä! Pissakin meinaa tulla housuun ennenkuin saa ittensä kammettua sohvalta ylös...
Hemoglobiini viimeksi mitattu kuukausi sitten, oli 124.