Kuinka voi luota että osta varmasti aidon tavaran esim jos ostaa VC:stä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Selailin yks panthere koru ja yllätys, ne feikit niin hyvin kopioitu, katsokaa sen https://www.getbracelets.ru/cartier-love-bracelet-pink-gold-b6035616

Jos se on todellisuudessa sama kuin kuvassa niin melko hankala erottaa, toisaalta 18k kulta naarmuuntuu helposti, vain ehkä noin saa tarkistaa.

Esim VC ssä yks myy puolet halvemmalla panthere sormus kuin alkuperäinen hp, mutta kuinka voi luota? Viime vuonna mä ostin jo feikin laukun VC stä ainoastaan 8780,- eurolla, huh! Tappelin kuukauden heidän kanssa, sitten totesivat että ei olekaan aito, sain onneks rahat takaisin! Mutta yllätys yllätys itse VC pisti sen takas myyntiin ja se oli 2x krt myyty ja nyt taas myydään? Ihmettelen kun se on ranskalainen paikka, siellä sen suhteen laki aika kova! Esim en tiedä huhuja vai totta, mutta yks lensi Venäjältä Ranskaan ja hänen birkin laukku oli tarkistettu lentokentällä ja oli todettu feikiksi vaikka ko ihminen itse luuli että osti sen luotettavalta kaverilta ja on varmasti aito, se sai sakon, en tiedä onko tää totta vai tarua vain. Myös en tiedä voiko aina luottaa mitä huutokaupoissa myydään tarkoitan oikeat huutokaupat? Kun välillä huomasin jopa Bukowskissa oli yks tuote nimitetty väärin ja väärät tiedot, kyseessä oli kaluste!

Milloin tulee tähän maapalloon oikein muutos ettei feikkiä enää, liian paljon feikkiä liikkeellä ja kopioita, Kiinassa on monta iso markettia missä myydään kaikennäköistä jopa elektroniikka, feikit Iphonit ja muuta. Kuinka voi luota että saat varmasti oikean tuotteen tai mitä jos vaikka joku, koru tai kynä oli ostettu keräilymielessä kun ei enää mistään muualta saa ja onkin feikki, pohdin vaan kuinka ihmiset pilattu rahan takia, kun ilman rahaa ei saa edes ruoka pöytään ymmärrettävä toisaalta, mutta maailma on feikki ja feikkiämmäksi muuttuu, myös ihmissuhteet tarkoitan.

Kannattaa suosiolla ostaa sitä halvempaa feikkiä ni ei harmita. Suomessa ei ainakaan kukaan tajua jostain sun kainalo laukusta tai kaulahuivista onko aito vai feikki. Sitä paitsi vaikka ois aito niin kaikki kuitenkin olettaa et se on feikki kun kukaan täyspäinen ei maksa tässä maassa laukusta melkein kymppitonnia.

Kannattaa suosiolla ostaa sitä halvempaa feikkiä ni ei harmita. Suomessa ei ainakaan kukaan tajua jostain sun kainalo laukusta tai kaulahuivista onko aito vai feikki. Sitä paitsi vaikka ois aito niin kaikki kuitenkin olettaa et se on feikki kun kukaan täyspäinen ei maksa tässä maassa laukusta melkein kymppitonnia.
Aika monet ostaa juuri tästä maasta laadukkaat tuotteet, laukut, kellot ja korut. Mutta totta se ettei vieläkään edelleen tästä maasta löytyy noin paljon innokkaita ja täällä on muut periatteet. Venäjällä taas monet mielummin syö päivästä toiseen kaurapuron, kunhan vaan on rolexit ja l.vuittonit, chanelit, guccit. Huivi tai laukku helppo tunnistaa feikkiks oli se feikin laatu vaikka kuinka AAAAAAA luokkaa ym...Mutta korut ne kun ei tunnista millään kun saa ostettua jopa laatikon näille ja todistuksen joka näyttää ihan oikealta, kyllä sen tunnistaa kun se on käsissä ja tutkit sen kunnolla, ehkä tai ehkä ei, mutta kun netistä ostaa on ne niin saman näköisiä...

Tähän on tultu kun tavaroille keksitään ihan älytön arvo. Joku hemmetin veska monta tonnia. Sen arvo ei oikeasti ikinä ole niin paljon vaikka olisi tehty esinahasta

• Tykkää
Reactions: .....
Mä neuvon sulle kulta-asiat.

Tähän laitat rahasi:
Vuokraat huoneiston Vuokatin Katinkullasta ja otat sun 5 kullanmurua mukaasi. Uitte, saunotte, hiihdätte, paistatte takassa makkaraa. (y)
Ilman kiirettä.
Ja lapsesi pyytää ensi talvena päästä taas sinne.

holiday-club-laskettelu.jpg

Eli tästä nyt näkee, ettei Jelena ole koskaan pitänyt käsissään yhtään aitoa arvokorua, sillä kyselee täällä, miten feikin erottaa aidosta :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ne ei voi erota kuvien perusteella, sulle sen voi sanoa jopa asiantuntija, jopa jotkut laukut ei pysty kuvan perustella erottaa, vaatteet on hankalin, jotkut osaa niin hyviä kuvia tehdä, jopa minä joka tunnen laukkuja ostin VC stä ylikallin feikin, vast kun se tuli huomasi miten feikki se on! Kuvien perusteella se oli niin aito! Mun kysymys voiko enää luota toisiin ja myös huutokauppoihin? Kannattaa lukea yhdestä huutokaupasta mistä tuli pitkä rikos prosessi ja joka kiinni ajat sitten. Siks kun myivät liian hyvän feikin vaikka asiantuntijat siinäkin! Jos olet niin viisas niin kerrotko minulle kuinka voit kuvan perustella esim koruista sanoa yhtään mitään?

Tsiisus mitä tajunnanvirtaa... en tiedä ymmärränkö oikein mutta näyttää siltä että ap:n suurin huoli tässä maailmassa on se että verkkokaupat saattavat myydä feikkikamaa ja se epäkohta pitäisi välittömästi poistaa jotta ap voisi luotettavasti kuluttaa rahojaan..

Tähän on tultu kun tavaroille keksitään ihan älytön arvo. Joku hemmetin veska monta tonnia. Sen arvo ei oikeasti ikinä ole niin paljon vaikka olisi tehty esinahasta
Tätä olen aina ihmetellyt.
Nykyisin hyvien feikkituotteiden ja aidon tuotteen välillä ei ole laatueroja. Ja ylipäänsä, en ole ikinä tajunnut, miten joku tietty merkki on niin tärkeää joillekin, että maksavat aivan älyttömiä summia jostain käyttötavarasta/vaatteesta.
Tai no, ymmärrän teini-iässä, mutta en aikuisilla.

Kannattaa tilata eliexspressistä sieltä saa tosi hyvän näköistä merkki laukkua ja kulta korua jne eikä maksa kuin pari euroo paitsi sä varmaan jo tiesit sen sillä me kaikki tilataan sieltä ja yritetään vaikuttaa raha rikkailta:X3:

Yhteistyössä