Kuinka voi olla lapsi niin incredible.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1,5v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

1,5v.

Vieras
Voi en olisi uskonut että minusta ja miehestä tulee noin cute lapsi.
Siis kyllä olen tiennyt että lapset on cute ja lovely mutta että minun lapsi.
Tänään hän tuli minun luokseni, ja sanoi että Sophie loves mum.
Hän on vasta sen oppinut sanomaan, ja ei koskaan ole kellekään muulle sanonut sitä. Olen hänelle aina sanonut, että on meille rakas ja lovely,meidän tärkein. Ja olen sanonut paljon hänelle, että mum loves you, ja tyttö on tullut sanomaan että mum loves you?
Vastaus, että Sophie.
Nyt sanoi viimein Sophie loves mum.
Olin ihan innoissani. Puhelimen välitti myös dad sai kulla tyttön terkut :)
Olin niin happy. Nyt laitoin jo nukkumaan ja illalla huokasi vielä, että love.
Liikuttava little <3

• Tykkää
Reactions: idunnor
Ihana teidän tyttö. Onko oikeasti nimensä Sophie? Minusta hirmu nätti nimi. Miten lausutaan?

Mä muistan kun meidän pikkuherra tuli siihen mun syliin, painoi päänsä rivakasti olkapäätäni ja sanoi "äiti rakas". Ne on noita hetkiä jotka tulee aina muistamaan, nauti niistä.

[QUOTE="jenna";24856879]Ihana teidän tyttö. Onko oikeasti nimensä Sophie? Minusta hirmu nätti nimi. Miten lausutaan?

Mä muistan kun meidän pikkuherra tuli siihen mun syliin, painoi päänsä rivakasti olkapäätäni ja sanoi "äiti rakas". Ne on noita hetkiä jotka tulee aina muistamaan, nauti niistä.[/QUOTE]

Nimi lausutaan Sofie. On oikea nimi.

Minä kotoisin englannista --> Sophie nimeksi. Mies suomesta, se sopii tännekin.
Meinattiinkin että muistaa 10 years päästä, meidän cute.

Huono provo tosiaan. Uskomatonta jos olisi noin surkea sanavarasto, ettei tiedä ihan tavallisa päivittäisessä puheessa käytettävia sanoja, mutta muuten kielioppi, sanajärjestykset ja taivutus yms sujuu mainiosti. Mulla on paljon englantia äidinkielenään puhuvia ystäviä, jotka ovat oppineet suomea, suurimmalla osalla on kuitenkin jonkilaisia vaikeuksia taivutusmuodoissa ja sanajärjestyksessä, ei niinkään perussanaston puutetta... Miksi pitää esittää jotain muuta kuin oikeasti on??? Muistan kyllä että joskus lapsena tai varhaismurkkuna oli siistiä esittää jostain muualta kotoisin olevaa ja puhua muka huonoa suomea tai jotain siansakaa.... :D

Yhteistyössä