Kuinka voi olla näin paha mieli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Rakkautta on myös päästää irti, kun on sen aika.
Peesi tähän =)

Ap: ottaahan se kipeää luopua lemmikistään. Mutta koirasi saa kivan uuden perheen, jolla on enemmän aikaa ja mahdollisuuksia koiralle kuin sinulla elämäntilanteessasi olisi ollut. Kaiketi voitte käydä koirulia joskus tervehtimässä uudessa kodissaan?

Siitä ohi mennään kesälomareissulle heinäkuun lopulla, niin vois käydä katsomassa... en tiedä sitten olisko se liian äkkiä? Ei kai koira enää kuvittelisi pääsevänsä meidän mukaan kotiin?
Tämä taitaa olla mulle 100 kertaa rankempaa kun koiralle :)

Me jouduttiin luopumaan meidän koirasta 2v sitten(koira oli tuolloin 7v).Pojallamme (tuolloin alle 2v)todettiin lievä eläinallergia.Koirasta luopuminen oli toisaalta kyllä helpotus,aikaa ei koiralle oikein ollut,kaiken ajan vei vauva ja poika.Sai hyvän kodin lapsettoman pariskunnan luota.

Olen katsellut sitä koiralle koti ohjelmaa ja siinä nuo koirat ainakin näyttivät jäävän hyvin uuteen kotiin.
Tuli kyllä joku ohjelma siitäkin mitä koirille kuului uudessa kodissa/kuinka viihtyivät mutta sitä en nähnyt.

En menisi niin pian katsomaan. En varmaan uskaltaisi mennä ollenkaan koska tuntisin itseni entistä paskemmaksi jos se ressu luulisi että nyt se tuli mua hakemaan! Ei kai ne unohda.

Onneksi mun rakkaan luo oli niin pitkä matka ettei voinut lähteä katsomaan.

Oikean päätöksen teet. Koiralla on varmastikin silleen parempi olla.

No, tää ei ehkä miellytä eläinrakasta, mutta musta on ihan oikein kun se yks eläinlääkäri sanoi sanovansa lemmikkien omistajille, että rakastakaa vähemmän ja hoitakaa enemmän. Ei se koira siitä rakkaudesta välitä, vaan tarvii kunnon hoitoa. Ja sitä se tuolla saa, ei se jää itkemään sun perään, vaikka sulla tietty tulee sitä kova ikävä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Toivottavasti tulevat toimeen toisen koiran kanssa!

Niinpä, ajattelin kyllä sanoi uudelle omistajalle, että jos ongelmia tulee, niin saa tuoda koiran sitte takaisin meille. Toivotaan nyt että kaikki menee hyvin.

Mä oon jo päässäni pyöritelly kaiken perumista, mutta eipä siinäkään mitään järkeä olisi. Aika äkkiä kai nuo koirat uuteen paikkaan sopeutuu.

Mietityttää vaan se, että kuinka tuo meidän toinen koira ottaa asian. Toivottavasti se ei alota päätöntä tuhoamista :|

Yhteistyössä