Kuinka voimakkaasti hetero olet: kuinka vastenmielistä se olisi saman sukupuolen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdottomasti A. Olen mies ja minulle seksi on ehdottomasti miehen ja naisen välistä. En halua edes parinvaihtoa tms. En halua toisen miehen liukkaille. Edellisen miehen panosta pitää olla vähintäänkin vuorokausi.

Heterona pidän itseäni, mutta jos vaimolla olisi bi-vakkari, joka kohtelisi minua ystävällisesti aisurina, ja olisi iso ns lihaskulli, voisin ottaa suihin ja runkata kullia.
Jos kaveri vielä sanoisi, että on pahoillaan, mutta pitää nyt nussia sun vaimoa, nussii sitä muutkin. Vaimo voisi. Lämmitellä antamalla minulle remmiä kaverin nähden ja kaverilla alkaisi seistä, kaikki kolme kiihoittuisi eikä häpeäisi

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Heterona pidän itseäni, mutta jos vaimolla olisi bi-vakkari, joka kohtelisi minua ystävällisesti aisurina, ja olisi iso ns lihaskulli, voisin ottaa suihin ja runkata kullia.
Jos kaveri vielä sanoisi, että on pahoillaan, mutta pitää nyt nussia sun vaimoa, nussii sitä muutkin. Vaimo voisi. Lämmitellä antamalla minulle remmiä kaverin nähden ja kaverilla alkaisi seistä, kaikki kolme kiihoittuisi eikä häpeäisi
Seksin pitäisi jo nykyään olla häpeämätöntä. Olen yhden vaimon vakipanon kanssa hyvissä väleissä, on vähän bi. Kun hän on meillä tehdään yhsDESSÄ MONASTI ERI ROOLILEIKKEJÄ.
Runkkaamme toisiamme, ja kun minä leikin aisuria, kaveri pakottaa ottamaan kullan suuhun ja pilkkaa ja sanoo nussivansa vaimoani. Vaimo on tässä mukana ja pyytää kaveria sisäänsä.
kun kaikki ovat lauenneet naureskemme yhdessä

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Minun vaimoni on tutustattunut minut eri seksi leikkeihin. Aluksi vähän nikottelun, mutta hänen porukoissaan kaikki mikä kullekin sopii on hyväksyttävää.. kun minulla on aisurin rooli, kullin suihinotto on kiihoittavaa, juurikin kun vaimo käskee ja sanoo, että kohta se on mun vitussa. muu porukka seuraa tilannetta ja kommentoi, kylläpäs vaimosi nauttii vieraan nussimisesta

Silloin, kun pääsen panemaan kahta naista esim. pikkujouluissa, voin tästä toisen miehen liukkaiden periaatteesta joustaa.
Meillä oli työpaikalla talvikauden päätös / lomakauden avaus vuokratulla isolla mökillä. Pääsin panemaan pomon vaimoa ja sihteeriämme. Molemmat liukkailla, en tiedä kenen tai keiden. Toivottavasti ei tule lääkärireissua lähiaikoina.

Minä en kaluani työnnä mihinkään muualle kuin lämpimään ja liukkaaseen, hyvin nuolemaani aikuisen naisen pilluun. Kukaan ei koske minun anukseeni. En suutele ketään. Tämä kertonee suuntautumisen.

Mies ja ehdoton A. Jopa niin, että en edes vaimoani tai muuta neitoa voisi panna suoleen. Tulisi liian homot ajatukset. Nuolen ja imen pillun märäksi ja nussin molemmille orgasmin.

Lihaskullin tarkempi määritelmä alkoi kiinnostaa..

61 v mies olen ja 95% hetero. Jos olisi erittäin siisti ja fiksu mies ja varmuus,että kukaan ei saa koskaan tietää voisin käsi ja suuseksiä miehen kanssa kokeilla. Suutelu ja peräsuoli hommat molempiin suuntiin olisi ehdoton ei. Eli vissiin tuo E

Yhteistyössä