V
vierailija
Vieras
on sinussa annos ohmoa kun kerta ulosteaukko noin paljo kiinnostaaOlen mies ja lähes ehdoton A. Ainoa seksuaalinen kosketus miehen kanssa, kun panen vaimoani anneliin ja toinen mies pilluun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
on sinussa annos ohmoa kun kerta ulosteaukko noin paljo kiinnostaaOlen mies ja lähes ehdoton A. Ainoa seksuaalinen kosketus miehen kanssa, kun panen vaimoani anneliin ja toinen mies pilluun.
Muuten sama, mutta rakastajattaren aviomiehen liukkailla voin nussia. Hyvässä lykyssä hän kuvittelee olevansa sen jälkeen omilla liukkaillaan.Ehdottomasti A. Olen mies ja minulle seksi on ehdottomasti miehen ja naisen välistä. En halua edes parinvaihtoa tms. En halua toisen miehen liukkaille. Edellisen miehen panosta pitää olla vähintäänkin vuorokausi.
Silloin, kun pääsen panemaan kahta naista esim. pikkujouluissa, voin tästä toisen miehen liukkaiden periaatteesta joustaa.Ehdottomasti A. Olen mies ja minulle seksi on ehdottomasti miehen ja naisen välistä. En halua edes parinvaihtoa tms. En halua toisen miehen liukkaille. Edellisen miehen panosta pitää olla vähintäänkin vuorokausi.
Heterona pidän itseäni, mutta jos vaimolla olisi bi-vakkari, joka kohtelisi minua ystävällisesti aisurina, ja olisi iso ns lihaskulli, voisin ottaa suihin ja runkata kullia.
Jos kaveri vielä sanoisi, että on pahoillaan, mutta pitää nyt nussia sun vaimoa, nussii sitä muutkin. Vaimo voisi. Lämmitellä antamalla minulle remmiä kaverin nähden ja kaverilla alkaisi seistä, kaikki kolme kiihoittuisi eikä häpeäisi
Seksin pitäisi jo nykyään olla häpeämätöntä. Olen yhden vaimon vakipanon kanssa hyvissä väleissä, on vähän bi. Kun hän on meillä tehdään yhsDESSÄ MONASTI ERI ROOLILEIKKEJÄ.Heterona pidän itseäni, mutta jos vaimolla olisi bi-vakkari, joka kohtelisi minua ystävällisesti aisurina, ja olisi iso ns lihaskulli, voisin ottaa suihin ja runkata kullia.
Jos kaveri vielä sanoisi, että on pahoillaan, mutta pitää nyt nussia sun vaimoa, nussii sitä muutkin. Vaimo voisi. Lämmitellä antamalla minulle remmiä kaverin nähden ja kaverilla alkaisi seistä, kaikki kolme kiihoittuisi eikä häpeäisi
Minun vaimoni on tutustattunut minut eri seksi leikkeihin. Aluksi vähän nikottelun, mutta hänen porukoissaan kaikki mikä kullekin sopii on hyväksyttävää.. kun minulla on aisurin rooli, kullin suihinotto on kiihoittavaa, juurikin kun vaimo käskee ja sanoo, että kohta se on mun vitussa. muu porukka seuraa tilannetta ja kommentoi, kylläpäs vaimosi nauttii vieraan nussimisestaHeterona pidän itseäni, mutta jos vaimolla olisi bi-vakkari, joka kohtelisi minua ystävällisesti aisurina, ja olisi iso ns lihaskulli, voisin ottaa suihin ja runkata kullia.
Meillä oli työpaikalla talvikauden päätös / lomakauden avaus vuokratulla isolla mökillä. Pääsin panemaan pomon vaimoa ja sihteeriämme. Molemmat liukkailla, en tiedä kenen tai keiden. Toivottavasti ei tule lääkärireissua lähiaikoina.Silloin, kun pääsen panemaan kahta naista esim. pikkujouluissa, voin tästä toisen miehen liukkaiden periaatteesta joustaa.
Minä en kaluani työnnä mihinkään muualle kuin lämpimään ja liukkaaseen, hyvin nuolemaani aikuisen naisen pilluun. Kukaan ei koske minun anukseeni. En suutele ketään. Tämä kertonee suuntautumisen.
Oletko koskaan miettinyt mistä homofobiasi juontaa?Kuten minulla, mutta lisäksi vielä, kulliini ei koske kuin nainen. Lääkäri ja hoitajakin vain naispuolinen. Anukseeni ei koske kuin naislääkäri.
Heterona pidän itseäni, mutta jos vaimolla olisi bi-vakkari, joka kohtelisi minua ystävällisesti aisurina, ja olisi iso ns lihaskulli, voisin ottaa suihin ja runkata kullia.
Lihaskulli on velttona jo varsin suuri, ei paljon kasva erektiossa. Tuntuu jumalattoman hyvältä kädessä kun vaimo vieressä tirskui, että kohta se pääsee mun pilluun, otapa poika se suuhun.Lihaskullin tarkempi määritelmä alkoi kiinnostaa..
Tässä asetelmassa on se hyvä puoli, että aktiivisena on kaikki kolme, ei häpeää ei mustasukkaisuutta.Lihaskulli on velttona jo varsin suuri, ei paljon kasva erektiossa. Tuntuu jumalattoman hyvältä kädessä kun vaimo vieressä tirskui, että kohta se pääsee mun pilluun, otapa poika se suuhun.