Kuinka yleistä on ettei rinnat ole kipeät alkuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eve85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

eve85

Jäsen
09.04.2009
35
0
6
Minulla toinen raskaus ihan alussa vasta (rv 5+0) ja kummastelen kun rinnat ei ole ollenkaan kipeät. Ekassa raskaudessa rinnat oli todella kipeet jo ennen plussaa ja paheni vaan ainakin tuonne rv 10 asti. Ja tässä toisessa raskaudessa rinnat tuntuu ihan normaaleilta... Mietin josko vois johtua siitä että esikon imetys kesti 1v4kk ja loppui vasta 2,5 kk sitten?

Itsellä ei rinnat kipeytyneet alussa raskautta lainkaan...sitten n. rv9-10 tienoolla alkoi aristus ja nyt rv15 paikkeilla on rinnat aika inhottavan arat.

Esikoisen raskaudessa rinat tuli melkein samanien kipeiksi ja tuskaista olikin tosi itkään. Tämä herkkyy, joka nyt vaivana, ei ole siis mitään verrattuna esikon raskauteen.
Luulen tämän johtuvan täysin siitä, että ainakinomalla kohdalla rinnat kasvoivat melkein pari kuppikokoa, puhumattakaan koosta kun maito nousi rintoihin, joten eivät ihan pienestä enää murise :D

paapelo+poju+Tiuhti 14+6

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
mulla ei oo rinnat ollu kipeet kummassakaan raskaudessa, vasta sit kipeytyneet kun maito noussut synnytyksen jälkeen.

Sama täällä. Minulla myöskään rinnat eivät kasvaneet kummankaan raskauden aikana ja tuskin kasvaa tämänkään raskauden aikana. Ei pahitteeksi olisi vaikka vähän kasvaisivatkin :D

Mulla ei esikoisen aikaan ollut juuri mitään tuntemuksia rinnoissa... Kyllä ne hieman kasvoi mutta se siitä. Nytten kakkosta odottaessa on koskenut ihan alusta asti (nytten rv 18+3) ja toisinaan kovastikin. Nännit varsinkin huutaa armoa jos niihin jokin osuu.

Yhteistyössä