Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
se on niin kamalaa ettei sitä voi ikinä kuvitella.
Tuossa joku totesi, että hirveä juttu taustalla. Oletko siitä täällä joskus kertonut?
juu. mun ex mies ei vaan eräänä päivänä tullut kotiin. laittoi tekstiviestin jossa kertoi ettei halua enää olla minun kanssani. meidän lapset oli tuolloin 2v1kk ja 3kk. olimme juuri saaneet omakotitalon valmiiksi. mies kävi pari päivää viestin lähettämisen jälkeen kotona ja kertoi että hänellä on ollut vuoden verran suhde parhaan ystäväni kanssa ja että he aloittavat yhteisen elämän. tämä "ystäväni" oli jo raskaana miehelleni, siitä tosin kuulin vasta parisen kuukautta myöhemmin. he muuttivat taloomme. saivat sairaan lapsen, joka kuoli. nykyään ex ei tapaa lapsiaan. siinäpä se silleen tosi lyhyesti..
Kauheaa!!Miten tuollaisesta ylipäätänsä selviää,,,,siis sillä tapahtumahetkellä!?!?!
EIpä ole kivasti kyllä exällä alkanut tuo taipale uuden kanssa!! :/
en mä tiedä, lasten takia oli vaan pakko jaksaa, mut usko pois, edelleen tekee psykologin luona käynnit hyvää. luotto mennyt ihmisiin. sillä hetkellä kun mies sen sanoi, tuntui oikeasti siltä et jotain olis revitty ulos, olis sattunut vähemmän sekin et mies olis vaik lyönyt puukolla kuin tuo. ensin mä raivosin sit itkus alkoi tulemaan, meni kuitenkin viikkoja että edes käsitin tapahtuneen. välillä vieläkin se tuntuu hirveän epäuskottavalta.. se on ihan älyttömän vaikea asia käsittää. tämän vuoksi multa ei löydy sympatiaa pettäjille, ei sitten yhtään.