Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Kauheaa!!Miten tuollaisesta ylipäätänsä selviää,,,,siis sillä tapahtumahetkellä!?!?!
EIpä ole kivasti kyllä exällä alkanut tuo taipale uuden kanssa!! :/
[/quote]
en mä tiedä, lasten takia oli vaan pakko jaksaa, mut usko pois, edelleen tekee psykologin luona käynnit hyvää. luotto mennyt ihmisiin. sillä hetkellä kun mies sen sanoi, tuntui oikeasti siltä et jotain olis revitty ulos, olis sattunut vähemmän sekin et mies olis vaik lyönyt puukolla kuin tuo. ensin mä raivosin sit itkus alkoi tulemaan, meni kuitenkin viikkoja että edes käsitin tapahtuneen. välillä vieläkin se tuntuu hirveän epäuskottavalta.. se on ihan älyttömän vaikea asia käsittää. tämän vuoksi multa ei löydy sympatiaa pettäjille, ei sitten yhtään.[/quote]
:hug: tuo varmasti tuntuu vielä elämässäsi vuosia eteenpäin mut kyllähän siitä selviää ja hienoa,että käytkin juttelemassa asioista!!!
Sehän on aivan kauheaa,varsinkin jos elää ihan normaalia elämään ja sit yhtäkkiä tuollaista tulee...jos ei ole miltään kantilta osannut edes odottaa tuollaista ylläriä!!!
Takuulla tekee mieli niitata joka ikinen petturi!!
[/quote]
ero tuli todellakin kuin salama kirkkaalta taivaalta, olihan mies poissaoleva, mutta oletin sen johtuvan rakantamisesta ja väsymyksestä jota rakentaminen aiheuttaa. minä luulin että me oltaisiin yhdessä koko elämä..