Kuinkahan monissa kesähäissä soi taas....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Oonko mä niin sanonu? Mut kyllähän se osoittaa tietynlaista persoonattomuutta jos suurinpiirtein kaikilla on sama kappale :whistle: Eipä silti, persoonattomia on suurin osa hääjuhlista muutenkin vaikka kuinka yritetään erilaisia olla. [/quote]

...niin sullakin vois olla kivempaa.

[/quote] Ei voi, ahistaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No kuinkahan monissa häissä sinä joudut käymään kesässään?? Anna toisten soittaa haluamaansa musiikkia, ei kaikki kulje monissa häissä...

Mä käyn joskus jopa yli kymmenissä häissä kesän ja kevään aikana :whistle:

No sinua kunnioittaakseenko hääparin pitäisi valita persoonallisempi kappale ettet vain sinä kyllästyisi siihen?
Harvempi "normaali" ihminen kuitenkaan käy kymmenissä häissä vuodessa...

Oonko mä niin sanonu? Mut kyllähän se osoittaa tietynlaista persoonattomuutta jos suurinpiirtein kaikilla on sama kappale :whistle: Eipä silti, persoonattomia on suurin osa hääjuhlista muutenkin vaikka kuinka yritetään erilaisia olla.

...niin sullakin vois olla kivempaa.

Mulle on ihan sama onko meidän häissä toisten mielestä massamusaa tai massamitätahansa muutakaan. Valitaan sinne just sellasta musaa ja tyyliä kuin itse tykätään ja jos me kerran ollaan tylsää massaa, sitten ollaan. Miks tavisten pitäisi muuttua vain siksi että toisille on niin tärkeetä että erottuu ja on "persoonallinen"?

Mä tykkään oikeesti- biisistä vaikka alkaakin olla jo vähän kulunut :heart:

musta vielä idiootimpaa tehdä ja suunnitella mitä tahansa juttuja sillai, että sulkee pois kaiken mikä on "liian suosittua ja yleistä" ja "kun kaikil on se". eikö siitä lähdetä et ite tykkää ni sen ottaa?

Me jos joskus miehen kanssa hurahdetaan menemään naimisiin niin häävalssina on Ismo Alangon elokuun häävalssi. Se sopii meille ja siinä on todella kauniita sanat.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
musta vielä idiootimpaa tehdä ja suunnitella mitä tahansa juttuja sillai, että sulkee pois kaiken mikä on "liian suosittua ja yleistä" ja "kun kaikil on se". eikö siitä lähdetä et ite tykkää ni sen ottaa?

peesi

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Musta tuo biisi on ihan kiva.
Sopiva tommoselle päivälle.

Rouva Marduk on hyvä ja jää pois niistä hääjuhlista jos noin jo nyt ahdistaa tuo biisi. =)

No kun en voi jäädä kun pitää rahaa tienata:(

kymmenisen vuotta sitten kun me menimme naimisiin meillä oli tämä
http://www.youtube.com/watch?v=ko8KS-ZowZg&feature=related Silloin "erikoinen" ei kovin tunnettu. Olimme Kotkan kesäteatteri esityksestä tämän löytäneet. Nykyään tämäkin soi lähes joka toisissa häissä.

Rouva Marduk on hyvä ja jää pois niistä hääjuhlista jos noin jo nyt ahdistaa tuo biisi. =)

sää pappi oo? Ja olen samaa mieltä tuosta kamalasta, oksettavan ällöttävästä, täysin sisällyttömästä Finlandersin paskabiisistä!YÖÖÖÖK!

Jos jollekin parille se biisi kolahtaa niin siitä vaan, pitäiskö aina ajatella muita eli ei me voida tätä biisiä soittaa, kun joku muukin on saman valinnan tehnyt. Vaik mun mielipide siitä biisistä tai jostain muusta häissä soitettavasti olis mikä, niin en kyllä jaksa päätäni vaivata sillä se päivä on niille kahdelle yksi elämän tärkeimmistä.

voi hyvä tavaton ! Vaihda sieltä pitopalveluhommista johkin muuhun jos toisten eli tuntemattomien hääbiisit ahdistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

sää pappi oo? Ja olen samaa mieltä tuosta kamalasta, oksettavan ällöttävästä, täysin sisällyttömästä Finlandersin paskabiisistä!YÖÖÖÖK!

Pappi harvemmin häävalssin aikaan viel häissä on :whistle:
Pitopalvelu on paikalla silloin.

http://www.youtube.com/watch?v=dwKHzV_pRYI&feature=related

Mein häis soi parin viikon päästä tää :D Toi kappale on sukuperinne, joten se on soinut vuosikymmenien ajan lukemittomissa häissä meidän suvussa. Ja häävalssin soittaa yleensä joku suvun pelimanneista, meillä soittamas on kummisetä ja paappa.

Mä arvasin että sä olet töissä niissä häissä etkä vieraana.
No mut... sulle maksetaan siitä että sä joudut sen biisin kuuntelemaan ainakin sen kerran viikonlopussa

:D

Yhteistyössä