R
Rokkivosu
Vieras
Oonko mä niin sanonu? Mut kyllähän se osoittaa tietynlaista persoonattomuutta jos suurinpiirtein kaikilla on sama kappale
...niin sullakin vois olla kivempaa.
[/quote] Ei voi, ahistaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Alkuperäinen kirjoittaja höh:No kuinkahan monissa häissä sinä joudut käymään kesässään?? Anna toisten soittaa haluamaansa musiikkia, ei kaikki kulje monissa häissä...
Mä käyn joskus jopa yli kymmenissä häissä kesän ja kevään aikana![]()
No sinua kunnioittaakseenko hääparin pitäisi valita persoonallisempi kappale ettet vain sinä kyllästyisi siihen?
Harvempi "normaali" ihminen kuitenkaan käy kymmenissä häissä vuodessa...
Oonko mä niin sanonu? Mut kyllähän se osoittaa tietynlaista persoonattomuutta jos suurinpiirtein kaikilla on sama kappaleEipä silti, persoonattomia on suurin osa hääjuhlista muutenkin vaikka kuinka yritetään erilaisia olla.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:musta vielä idiootimpaa tehdä ja suunnitella mitä tahansa juttuja sillai, että sulkee pois kaiken mikä on "liian suosittua ja yleistä" ja "kun kaikil on se". eikö siitä lähdetä et ite tykkää ni sen ottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Musta tuo biisi on ihan kiva.
Sopiva tommoselle päivälle.
Rouva Marduk on hyvä ja jää pois niistä hääjuhlista jos noin jo nyt ahdistaa tuo biisi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Musta tuo biisi on ihan kiva.
Rouva Marduk on hyvä ja jää pois niistä hääjuhlista jos noin jo nyt ahdistaa tuo biisi. =)
No kun en voi jäädä kun pitää rahaa tienata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Musta tuo biisi on ihan kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Musta tuo biisi on ihan kiva.
sää pappi oo? Ja olen samaa mieltä tuosta kamalasta, oksettavan ällöttävästä, täysin sisällyttömästä Finlandersin paskabiisistä!YÖÖÖÖK!