Kuinkahan pian tässä voisi päästä synnyttämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 39+4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 39+4

Vieras
Kävin maanantaina lääkärissä, silloin kohdunsuu oli kahdelle sormelle auki ja kanavaa oli 2cm jäljellä. Lääkärikäynnin jälkeen on tullut päivittäin limaista vuotoa, välillä seassa on ollut veriviiruja, mutta ei oikein mitään muuta synnytykseen viittaavaa. Supistuksia on silloin tällöin. Mietin vain tuota vuotoa että ei kai sitä yleensä kovin pitkään voi olla ennen kuin synnytys käynnistyy?

[QUOTE="blaah";28169359]Ihan heti kohta tai 3 viikkoa.
Ihan oikeesti hei, ei kukaan voi tietää :)[/QUOTE]

Eiih, ei voi kestää niin kauan... Hehe, mä itsekin aina nauran näille kyselyille ja sitten olen täällä kysymässä samaa asiaa. Jospa kuitenkin tässä viikonloppuna kuitenkin... *Toivekkaana* :)

Sitä aina odottaa ja odottaa ja sitten kun se hetki on, niin se tulee ihan puun takaa. Niin ainakin mulla joka kerta. Kolmannen kohdalla lähdin näytille, kun otti vähän kipeetä ja mies ja muut lapset odotti autossa kun oltiin lähdössä niitä viemään samalla viikonlopuksi hoitoon. No...kätilö sanoi, että mihkään et enää lähde, tänään syntyy. Vauva syntyi tunnin päästä....mies ehti juuri ja juuri paikalle.
Että syntyy silloin kun vähiten odotat.

Mulla alkoi veriviiruinen vuoto eräänä perjantaina, vajaa 2viikon päästä keskiviikkona pääsin synnyttämään. Eli voi se kestää kohtuu kauankin. (Paikat kypsät ja sormelle auki)

Kiitos tsempeistä! :) Mä olin niin varma että kun näin tota vertakin niin ei voi olla viikoista kysymys. Ilmeisesti voi. Noh nyt on onneksi asiat sillain kivasti että lapset on yökylässä niin pääsee tästä sujuvasti lähtemään jos on tarvetta. Olis niin mukavaa kun syntyis nyt viikonloppuna, mutta täytyy vaan sitten kestää jos venyy vielä..

Yhteistyössä