Kuinkahan sitä värjäyttäisi hiukset...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Ens viikolla parturi, jossa värjätään ja leikataan hiukset. Hiuksista leikataan huonot pois eikä varmaan mitään muutoksia tehdä.

Väriä vain mietin...Nyt hiukset alta tummanruskeat, päältä sellaiset vaaleanruskeat ehkä vähän punaiseen vivahtavat. Aluksi mietin, että jos tummalla taas alta ja päältä punaisella. Mutta toisaalta haluaisin jotakin muutakin, mitään tasaisen yksiväristä en halua.

Hiukset ulottuu lapaluihin, ei etuhiuksia ja vähän kerroksittain leikatut.

Kuulin, että olisi todella out tuo tummat alta ja päällä joku toinen väri. Että nyt olisi muotia, että jokin tietty kohta eri värillä, esim. etummaiset hiukset ja muualta sitten yhtä väriä. Mutta jos tuolla tavalla värjää, niin toimiikohan tuo oikein mulla, kun hiukset melkein aina kiinni? Siis jos edestä värjäis esim. punaisella.

mun mielestä kans joka lehdes on sanottu että se kerrosvärjäys on nyt menneen talven lumia.
Kyllä uskon, että tommonen kuvailemasi värjäys sopis, vaikka pitäiskin hiuksia kiinni.

Entäs yksvärinen pohja ja sitten erivärisiä raitoja (paljon). Eli vaikka vaalean ruskea pohja ja sitten vaaleita ja hunajan ja toffeen värisiä raitoja?

Alkuperäinen kirjoittaja hiuksista:
mun mielestä kans joka lehdes on sanottu että se kerrosvärjäys on nyt menneen talven lumia.
Kyllä uskon, että tommonen kuvailemasi värjäys sopis, vaikka pitäiskin hiuksia kiinni.

Entäs yksvärinen pohja ja sitten erivärisiä raitoja (paljon). Eli vaikka vaalean ruskea pohja ja sitten vaaleita ja hunajan ja toffeen värisiä raitoja?

Pitää miettiä, oon vain niin tottunut että on punaista jonkin sävyisenä. Voisi tietysti olla piristävää ruskea välillä ja tuollaisilla raidoilla. Mulla vain edelleen alla aika tummanruskea väri, että siihen sitten vaikea laittaa vaalearuskea...

Yhteistyössä