Kuinkahan yleistä on plussata vasta useita päiviä siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helena

Vieras
Mulla on kierto ollut 27-28, tein ekan testin kp 29 = ei mitään, toka testi kp 31 = niin haalea viiva, että ehkä jopa kuvittelen sen... Viimeksi tein vaan yhden testin ja senkin viikko sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa eli en oikein tiedä onko tämä kropalleni tyypillistä. Ihmetyttää, kun ohjeissa sanottiin, että "harvinaisista lääketieteellisistä syistä" voi tulla nega, vaikka olisikin raskaana. Onko siis kovinkin harvinaista, että hormonia erittyy niin vähän, ettei näy heti? Muita myöhään plussanneita, kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja äläs ny hätäile:
Alkuperäinen kirjoittaja helena:
Muita myöhään plussanneita, kokemuksia?

Juu sehän onkin tosi myöhään plussattu jos viikko siitä kun menkkojen ois pitäny alkaa. ;)

Juu, olis varmaan pitänyt laittaa "myöhään" tai jotain. Kärsimätön kun olen, niin kovasti toivoisin, että josko tällä kertaa... Eniten sitä kai haluaisi vain varmistuksen itselleen. Ja sanoivat testit mitä vaan, niin ehkä sitä ollaan pieniin päin :)

Esikoisesta plussasin, kun menkat oli jo viikkokausia myöhässä. Kotitestit näytti negaa, oireita oli (alavatsakipuja enimmäkseen), terveyskeskuslääkärin ottamissa testeissä selvisi että olen raskaana.

Luin ensin, että pussata... mutta yksi kaveri plussasi vasta melkein kuukauden päästä, oma ja neuvolan testi näytti aina vaan miinusta. Mutta kyllä se ultrankin mukaan raskaana näyttäis olevan. ;)

tytöstä kp61 ja nyt tästä en oikein tiiä ku en testaillu..menkkojen piti alkaa 24.10 ..26.10 testi nega..seuraavan kerran testasin vasta marraskuun lopussa ja näytti plussaa

Yhteistyössä