kuis teidän perheessä ratkastais seuraavaa lätkää koskeva ongelma? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
meillä siis kumpikin seuraa lätkää, varsinkin mm-kisat ollu aina sellasta yhteistä hupia... eli mässyä ja mahdollisesti yhdet oluset tai limpparia tms ja game on.. mutta nyt tuli tenkkapoo. meillä asuu myös 4v poika joka huomena kotona kun tulee se peli.. mies haluais mennä katsoo lähikuppilaan peliä ja niin haluaisin mäkin, mut en luonnollisestikaan pääse, joten pyysin miestä viettään mun kaa kisastudioo kotona kun tylsää se yksin on, mut ei oikeen lämmenny,... :whistle: :snotty:

onneksi meillä ei kukaan katso mitään pelejä.

urheilu on tylsää :D jopa formulatkin.

huoh,onneksi mies ei innostu tuollaisista.

töllö kiinne tai menkää vaikka ulos leffaan koko perhe :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä asuu myös 4v poika joka huomena kotona kun tulee se peli..

onko poika alivuokralainen:o Kannattaisiko yrittää elää lapsen ehdoilla yhdet mm-kisat!

??!! lapsi on joo alivuokralainen. pikku kotiorja joka raadannallaan maksaa asumisensa B)

lapsi nukkuu kun peli tulee, eli siks just mä en voi poistua kotoa. mut mä haluaisin et mieskään ei sit poistu :snotty: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
töllö kiinne tai menkää vaikka ulos leffaan koko perhe :D

jaa kesken mm-kisojen???!!!!! MISSON MUN NITROT!!!!! :xmas: :D

Apua,tv orjat :D

ennen ei ollu ees telkkareita,mitä silloin tehtiin,tultiin kai hulluiksi :D :D

mä en katso telkkaa ees viikottain, paitsi nyt kun tulee pelit :)

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
meillä asuu myös 4v poika joka huomena kotona kun tulee se peli..

onko poika alivuokralainen:o Kannattaisiko yrittää elää lapsen ehdoilla yhdet mm-kisat!

??!! lapsi on joo alivuokralainen. pikku kotiorja joka raadannallaan maksaa asumisensa B)

lapsi nukkuu kun peli tulee, eli siks just mä en voi poistua kotoa. mut mä haluaisin et mieskään ei sit poistu :snotty: :xmas:

vaikeeta.
päättäkää nyt katotteko yhdessä vai annatko miehen mennä muualle kattoo.
huh mitä vääntöö yhdestä töllön kattelusta.

älkää nyt ottako niin tosissanne :o
ja se ei siis ole vaihtoehto et mä lähtisin koska lapsi on kotona, sillä mainitsen erikseen kun muutama on nyt sanonu et heillä on lapset etusijalla, ihankun meillä ei olisi...... :whistle: :D

meillä kotona kaksi pientä lasta ja tietty olis kiva käydä jossaki katsomassa.
Mutta mielummin laitan kotona kisastudion ja katsotaan yhdessä, lapset saa olla kotona,leikkiä ym. Ei tarvi pelien takia hoitoon kuskata.

Yhteistyössä