Kuivat silmänympärykset, mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokeile Pirkan silmänympärysvoidetta tai Louis Widmerin silmänympärysvoidetta (iso purkki, hajusteeton versio). Meikkibloggareiden suosikkeja, sopivat kuivaihoisille.

No noi sun kokeilemasi ei varmasti ole auttaneet. Silmänympärysvoiteen täytyy olla TODELLA kosteuttavaa, koska silmänymp.iho on tosi herkkää. Osta silmänympärysvoide, laadukas. Ei mitään markettitavaraa.

Kurkkaapa sivulle www.marjaentrich.fi
Tuo on hirmusen hyvä sarja ja silmänympärysvoidetta olen meidän allergiselle tytölle ostanut ja se auttoi kuivaan ihoon hiton hyvin. Olimme kokeilleet ensin lähes kaikkea! Nuo tehään täällä Suomessa :)

avenella on kuiville ja ihottumaisillekin silmänympäryksille tarkoitettu silmänympärysvoide. sillä on tosi moni saanut hilseilevät silmänympärykset kuntoon. saa apteekista, käy kysymässä! :)

Ostappa kaupasta avokadoöljyä! Sitä yöksi luomille+ päälle tarvittaessa kevyempää rasvaa. Mineraaliöljyt (kuten vaseliini) ei kosteuta, ne vain muodostaa kerroksen iholle. Samoin silikonit. Hyvä peruspäivävoide on Pirkan Lastenvoide, sitä mä käytän koko naamalla silmänympärysten lisäksi.

Nimim. sy- iho niin kuiva, että hilseilee ilman kunnon hoitoa.

Mulla on auttanut luontaistuotekaupasta ostettu etanavoide Baba de Caracol. Onhan se hintava, mutta auttoi ja käy muihinkin vaivoihin kuulemma (akne, maksaläiskät, arvet jne). Illalla paksu kerros silmien ympärille ja aamulla vähän ohuempi.

Mulla sama. Mut mul tosiaa johtuu atopiasta eli atooppisesta ihosta. Mulla tosi paha varsiniin tossa silmien ympärillä. Välillä halkeilee ja vuotaa verta. Mulla auttanut tosi hyvin aqualan L ja aqualanplus. Älä vaan mee laittaa mitään noita ns. Kauneustuotteita. Niistä ei oo muuta ku haittaa. Käytä apteekin tuotteita. Ja tosiaan ihan lääkärin(isä) mukaan noita miedoimpia aqualan rasvoja saa laittaa silmien läheisyyteen. Ja mä laitan siis ihan ripsiin saakka, eikä vuoda/kirvele yhtään silmät. Ja bepanthen on kans yks mut sit ei päivisin kannata käyttää, koska imeytyy tosi hitaasti ja kiiltää se paikka, ja paljon! Aqualanit myös imeytyy lähes heti ku pistää iholle. Ihanan mietoa, kevyttä ja erittäin kosteuttavaa!

Mulla oli kanssa tosi kuivat ja hilseilevät tummat silmänympärykset eikä mikään meinannut auttaa. Sitten ostin sellaista kun Isme eye gel. Aivan mahtavan hyvää ainetta, viikossa iho oli jo ihan normaali! Olen sen jälkeen käyttänyt joka ilta ennen nukkumaan menoa, en uskalla lopettaa jos kuivuu taas.

Ei taida saada suomesta mutta joku myi huutonetissä.

Riittävä veden juominen ja hyvien rasvojen saanti voi auttaa myös. Avokadoa, pähkinöitä, oliiviöljyä.. ehkä vielä omega3 jos et paljoa kalaa syö. Itse olen saanut kuivaan ihoon tästä apua.

Juo paljon vettä ja ulkoisena kosteuttajan suosittelen V 10 Plus sarjan LX silmänympärysvoidetta http://goo.gl/bd7Sk1. Se kosteuttaa ja pehmentää silmänympäysihoa. Myös saman sarjan A-vitamiini http://goo.gl/4kZCGv on hyvä apu LX voiteen ohella! Tuotesarjaa saatavilla apteekeista kautta maan ja V 10 Plus omasta verkkokaupasta. Verkkokaupassa näköjään tuo LX simänympäysvoide juuri tarjouksessakin!

Yhteistyössä