Kuivausrumpu, hyvät ja huonot puolet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Mä oon vähän kahden vaiheilla, pitäiskö meille sellanen ostaa..
Oon nyt katellut niiden hintoja. Mm. Hobbarissa on joku Candy-merkkinen 399e.

Kertokaahan te sen omistavat hyviä ja huonoja puolia...

Meillä ollut aivan ehdoton lakana ja pyyhe pyykin kuivatukseen,meitä kun 5 on ja vähän tilaa kuivata.Vanhempia jo hiukan kulahteina vaatteitakin olen kuivannut.Uusia ja hyväkuntoisia kuivataan sitten narulla ulkona tai kuivaustelineellä sisällä

Kuluttaa vaatetta ihan älyttömästi mm. t-paidat ohenee silmissä. Jos haluu vaatteistaan helmat ja hihat lyhyeksi niin oikein hyvä hankinta :/

Mulla ei ole hyvää sanottavaa valitettavasti.

T. Ei ikinä kuivausrumpua tähän talouteen

Ne on älyttömän hyviä! Sähköähän se syö, siinä ainut huono puoli. Ihanan tehokasta ja nopeaa pyykinlaitto, ei enää märkiä pyykkejä kuivumassa pitkin asuntoa.

Vaatteiden kuluminen riippuu ilmeisesti vaatteista ja rummuista, minulla ei ole vaatteet yhtään kuluneet.

meillä on halvin mahdollinen indesit rumpu eikä vaatteet ole kutistuneet piloille eikä kuluneet puhki. Pyyhkeistä tulee ihanan pehmeitä rummussa eikä tarvii käytellä mitään huuhteluaineita, en halua että pyykit lemuaa kaapissa.

4 viikkoa olen omistanut kuivausrummun ja aika paljon vaatteita sillä kuivailen.En kuivaa niitä ihan rutikuiviksi,vaan jollain silityskuiva tai kaappikuiva -ohjelmalla.En ole huomannut vaatteiden kutistuvan,tosin ihan uusia vaatteita ja tietenkään ulkovaatteita en kuivaa koneessa.
meillä ei arkivaatteet niin kummosia ole,ettenkö vois niitä kuivausrummussa kuivata.Suurin osa lastenvaatteista kirppariostoksia.
Lakanapyykille ehdoton,voin kerralla vaihtaa koko perheelle lakanat,kun ei ole joka nurkassa niitä märkiä lakanoita roikkumassa.Samoin pyyhkeet voi vaihtaa kerralla koko talouteen.Ostettiin samalla myös uusi pesukone:molemmat 7 kg koneita. ja pesukoneella linkoan monesti kaikkein suurimmilla kierroksilla,jotta ei tarvitsisi kuivausrumpua huristaa niin kauan.
Sähköä syö se on ainoa neg.asia!
Ja esim ulkovaatteet kuivatan nyt oskarinoksassa kuivausrumpua vastapäätä,kun siitä puhaltaa niin lämmintä ilmaa.Ja khh:n ovea pidän auki,niin tulee sitä lämpöä muuallekin taloon.
Kohta 6 hengen perhe meillä

en ikinä antais pois.upea peli!ei myöskään meillä vaatteet kulu tai kutistu.pyyhkeet ja lakanat tulevat pehmeiksi ja sileiksi.saa ison porukan pyykit nopeasti pestyä kun kuivaa rummussa. =)

Yhteistyössä