N
Nouseva pyykkivuori
Vieras
Olen hankkimassa jompaa kumpaa. Kahta mieltä olen kuullut, molemmissa on hyviä ja huonoja puolia. Millaisia kokemuksia teillä on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 11:18 mamma-72 kirjoitti:Ulkovaatteet (esim. haalarit) kuivataan ihan huoneenlämpötilassa, niitä kun ei saa kaapissa kuivata (mites muuten tämä huomioidaan päiväkodeissa??).
Ei tule ryppyisiä, jos vaan ottaa heti pois kun on kuivauksen lopettanut.Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 09:39 Aikoo hankkia kirjoitti:Mitä huonoja puolia on kuivausrummussa?
Olen ajatellut sen hankkia kun kuitenkin etenkin lakanapyykkiä tulee paljon ja se ei kuivauskaappiin mahtuisi. Ajateltiin sellaista jota ei tarvitse liittää viemäriverkkoonkaan, jonka saa vaatehuoneeseen laitettua. Käyttövaatteet meillä ei ole arasta materiaalista.
Onko ihan toivottoman ryppyistä jälkeä vai...?
Tavallisesti uudet haalarit vielä pitävätkin kosteuden ulkopuolella joten ne kuivuvat huoneilmassa, mutta vanhat haalarit joudutaan kuivattamaan kaapissa. Nukkuma-aika on ainoa kunnon aika jolloin vaatteita voidaan kuivattaa eikä läpimärkä talvihaalari esimerkiksi ehdi kuivua muussa kuin kaapissa. Ainakaan meidän päiväkodissa ei ole kuivausrumpua.Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 11:18 mamma-72 kirjoitti:Meillä on aina ollut rumpu ja se on hyväksi ja parhaaksi vaihtoehdoksi (meille) todettu. Lähinnä kuivataan vain lakanat, pyykeet ja pikkupyykkiä. Ulkovaatteet (esim. haalarit) kuivataan ihan huoneenlämpötilassa, niitä kun ei saa kaapissa kuivata (mites muuten tämä huomioidaan päiväkodeissa??).