Kuka ei nauti shoppailusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä.

Voi kun kaikki tarvittava vain ilmestyisi taikaiskusta oikeankokoisena kaappiin.

Samanlaisesta "taikaiskusta" haaveillaan täälläkin :wave:
(Tosin joskus äärimmäisen HARVOIN ilmantuu mielenhäiriö
ja juoksen sovituskopista toiseen ja kotona mietin miksi
mä ostin mitä ostin ja minne rahat meni

:ashamed: )

Käyn aina tietyssä pienessä ja selkeässä ruokakaupassa, ostan mahdollisimman pitkälti kirppareilta ja loput (alusvaatteet yms.) netistä. Mies ostaa itse mitä tarvitsee ja pojatkin jo vähitellen. Automarkettiin minua ei saa kuin kilon palasina.

Ainoa kauppa, jonne menen mielelläni ovat divarit. Käytettyjä kirjoja, se on minua varten oleva kauppa. Oli melkoinen kynnys kävellä keväällä kestovaippoasioita selvittelemään pieniin putiikkeihin.

Piika-äiti

:wave: vaatekaupat on helvettiä ja kuvastoista en osaa ostaa. siis on aina joskus uhrattava itsensä ja painuttava sinne ryysikseen

ja nuo prismat sun muut, hermo menee jo ovella

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
:wave: vaatekaupat on helvettiä ja kuvastoista en osaa ostaa. siis on aina joskus uhrattava itsensä ja painuttava sinne ryysikseen

ja nuo prismat sun muut, hermo menee jo ovella

Meikä on nyt tehny 7 vuoden aikana 2 Henkkamaukkatilausta. *ylpeä* Mun pitää nähä vaate ja hypistellä kangas. Siis painun ostoksille kauppaan, mutta en mitenkään innolla. Siksipä meillä ei oo liikaa vaatetta, kaikkea just sopivasti ja tarpeeksi. Mää oon se haukottelija, jos meidän sakki lähtee ostoksille. :D

Lapselle on ihan kiva ostaa, mutta nykyään tuntuu etten löydä itselleni mitään sellaista, mitä haluaisin.
Paras aika shoppailla ainakin ruokaostokset on alkuilta, silloin tuo sittari on jo mukavan hiljainen. :)

Nettishoppailusta tykkään kyllä, en erityisemmin tykkää noissa kaupoissa kierrellä - siihen kyllä vaikuttaa se, ettei täälläkään ole kun perusvaatepuljut, ja mie en niistä koskaan mitään löydä. Visa vaan vinkuu kauhuissaan, kröhöm :saint:

mäkin ostan vaan jos tarvitaan jotain, eilen meni rahaa ja tänään meni rahaa, lasten vaatteisiin, nyt ei tarvitse vähään aikaan ostaa mitään vaatteita lapsille,
talvivaatteet on sit seuraavaksi ostettava, no kohta sekin on jo edessä.

Jos minut haluaa kiukkuiseksi ja inhottavaksi, kuljeta minua päivä shoppailemassa. Olen niin hiton pihikin vielä että sillon harvoin kun vaateostoksille lähden, mikään ei kelpaa |O Vertailen aina hintoja ja ravaan monen putiikin väliä etsimässä samankaltaisia tuotteita ja siltikään en monesti raski ostaa sitä halvinta. Eli kaiken kaikkiaan shoppailu on kiukustuttavaa ja täydellisesti energiat vievää. Aina shoppailun jälkeen on paha mieli... Sillon ku ostaa jotain niin on huono omatunto siitä että olikohan tämä nyt taaskaan järkevä, olisinko jostain muualta löytänyt halvemmalla?? Tai sitten kun ei osta, se se vasta kiukuttaakin.

Yhteistyössä