kuka ei reklamoi vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
mietin kun tässä yhdellä nettisivulla julkaistiin uusi mallisto ja se jakaa aina mielipiteet. keskusteluista on huomannut että ihmiset eivät kuitenkaan reklamoi vaatteista vaikka maksaisivatkin niistä paljon. en yhtään ihmettele että jää huono mieli.

kysymys kuuluukin. reklamoitko vaatteista? jos et niin miksi et?

Jos mikä tahansa tuote tai tavara ei täytä sille asetettuja vaatimuksia, reklamoin. Sama palvelun kohdalla. Ei valmistaja tms. voi muuten tietää ongelmista, jos niistä ei kerrota.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei auta vaikka reklamoi...:( ei mitään pahoitteluja tms.

kait nyt saat rahat takaisin jne?uuden tuotteen tilalle?
mitä reklamoit?

mä vien vaikka lindexin alerekistä ostetut paida takas kauppaan jos niistä lähtee ekassa pesussa väri. sama meandin kanssa. en tykännyt housuista; lähtivät takaisin ja sain rahat tilille. niin yksinkertaista. jäi parempi mieli vaikken niitä enää ostakaan.

Nettikaupoista ostamia tuotteita en ole lähtenyt postitse koskaan palauttamaan, vaikka aihetta joskus olisi ollutkin. Sähköpostin/palautelaatikonkautta olen yleensä saanut ehjän tavaran vaik rikkinäisen tilalle. Vaatteet saatan käydä palauttamassa jos niissä selkeästi on vika ja ostopaikka sijaitsee kävelymatkan päässä. Jos jostain kauempaa/verkosta tulee viallisia vaatteita hankittua niin ei yksinkertaisesti vaan viitti plärätä niiden pakettien ja postikuljetusten kanssa..Saamatonta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei auta vaikka reklamoi...:( ei mitään pahoitteluja tms.

Mä olin aika pahoillani siitä, että eräs palveluyritys laskutti sikamaisen summan pienestä jutusta, aivan eri summan, kuin mitä oli sovittu. Lähestyin heitä asiasta, eivätkä he edes noteeranneet reklamaatiotani, kun eivät siihen mitenkään vastanneet.

Jos joku tuttavistani kyselee sen alan palveluiden perään, en kyllä tuota lafkaa suosittele, lähinnä varoitan.

Nettikaupasta ostetut palautan, jos en ole tyytyväinen. Kaupasta ostetut on tullut pidettyä, vaikka olisi jotain vikaakin. Hiljattain ostin KappAhlista tytölle sukkia, joista tarranäppylät irtoili ekan pesun jälkeen. Olisi pitänyt mennä valittamaan, mutta en sitten jotenkin kehdannut tai ehtinyt tai jotain. No itseasiassa yhdet tytön sandaalit olen urheiluliikkeeseen palauttanut, kun ne meni ihan tosi nopeasti rikki. Sain uudet tilalle ilman mutinoita.

Yhteistyössä