kuka ei vietä äitienpäivää?????????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti harmaana

Vieras
onko joku joka ei vietä/haluaisi viettää äitienpäivää huomenna? ite en halua viettää..ukko on töissä ja itse neljän pienen lapsen kanssa kipeenä kotona. oma äiti on kuollut, sen jälkeen äitienpäivä ei ole tuntunut miltään, siis 11vuoteen.. viime vuodestakin jäi arvet; kukaan ei muistanut..ei edes oma mies toivottanut hyvää äitienpäivää,vaikka olin juuri 2pv aiemmin plussannut..ehkä juuri siksi ei onnitellutkaan.. nyt päätin etten vietä koko päivää ja puhelinkin voi olla kiinni..oikeastaan vihaan koko päivää! olenko p.a.s.k.a. jos olen näin itsekeskeinen enkä sitä juhli?
Olen sitä mieltä,etten edes ole juhlimisen arvoinen,ainahan olen komentamas ja karjumas muksuille,näin jopa oman ukon mielestä =( . parhaani olen aina yrittänyt, joskus vaan on niin riittämätön olotila..

Lapsesi varmaan haluaisi muistaa sua jotenkin.Eikö kaikissa kerhoissa ja tarhoissa askarrella ainakin kortti äidille.Tuntuisi,pahalta jos eivät saisi omia tekeleitään antaa äidille.

juu, kyllä lapset tietysti saavat antaa korttinsa jotka ovat teheet tarhassa! =) Se olis jo tosi itsekästä jos niitä ei saisi antaa, niin ovat "salaisuuksiaan" kovalla työllä tehneet kuulemma! mutta muuten en tahdo juhlia sen enempää.. joka vuosi tää päivä vaan ahistaa niin.. kiitos vastanneille ja hyvää äitienpäivää teille kaikille jotka sitä vietätte ja olette sen ansainneet!

Minulla ei varmaan.Kukaan ostanut mitään eikä ole tulossa käymäänkään kukaan lapsista.Eikä mieskään kukasta osta kuten ennen teki. Vaikka ei äiti olekkaan mutta aina muistanut.Tunteet varmaan kuollut