Kuka ei ylistä Spede Pasasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Minä... En ymmärrä miksi siitä on tehty joku ihmemies. Onnettomia sketsejä ja elokuvia ja tv-ohjelmia, mitkä ei naurattanut kuin pölöjä, ja muutoinkin :/ Mitä se mies on luonut, josta pitäisi olla ylpeä?

hjuumoria joka ei toki kaikki uppoa kaikkiin. Mutta miten pienellä budjetilla ja ilman valtion apuja hän teki niitä elokuvia aikanaan.
eihän kaikki kaikesta tykkää, en minäkään jaksa jotakin Kaurismäkiä katsoa vaikka jotkut tykkää että ne on nuoren polven tämän päivän suomalaisia elokuvantekijöitä isolla eellä

Ehkäpä suosio perustuu siihen, että kun näitä sketsejä ja elokuvia on alettu esittämään ei tv-ohjelmien tarjonta ole ollut kovin laajaa. Joskus olen kyllä katsonut mutta turhaa humpuukia se on jota ilman pärjää vallan mainiosti.

Minä. Vitsit sovinistisia eivätkä edes hauskoja. Ainut mikä vähän edes viihdyttää on Uuno, lähinnä siksi että se on ainut rooli mihin Loiri sopii: sikaileva törkyturpa mikä se mies oikeastikin on.
Vissiin Spede oli fiksu sijoittaja ja sillä oli bisnesvainua. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Toinen yliarvostettu ihminen on juuri Loiri. "tulkitsija", my ass!! Örisee mikkiin pahemmin kuin yksikään beatboxaaja.

Niin ja Veskusta sen verran, parhaimmat roolit hänellä on ollut nää vanhat uunot,missä se ei ollut vielä ihan turvoksissa,viimesin uuno leffa oli mun mielestä täyttä skeidaa :x
Ja Takkusen veljesten(pahat pojat) hullu isä oli tosi hyvä roolisuoritus.

Yhteistyössä