Kuka haluaa herkkuja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äityli

Vieras
Tytön synttäreiltä jäi vaikka mitä tuonne jääkaappiin eikä sinne mahdu nyt kunnolla mitään muuta. Kenellekään ne ei tunnu meillä maistuvan. Haluisko joku teistä niitä?
 

Yhteistyössä