kuka haluaa orkkuilla soolona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

manta

Jäsen
27.05.2004
273
0
16
Mä en saa koskaan yhdynnässä. Ja jotenkin tulee tunne et se on miehelle velvollisuus minunkin saaminen. Tyyliin että hän tulee ensin, ja sitten hoidellaan mut. Sama juttu jos ennen yhdyntää räplätään se orkku. Olen todennut että se vie siltä yhdessäololta pois jotain, koska sitä miettii kun se ei tuu luomusti. mieluummin räpellän sitten soolona yksin. Onko muita?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 16:22 Betty Boop kirjoitti:
Enimmäkseen soolona. Välillä saan rakastellessa mutta harvemmin. En ole vaatinut miestä tyydyttämään mua jälkeenpäin. Omat kädet kelpaa siihen hommaan loistavasti! :D ;)
nytkö sä oot jo tääl taas :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 16:37 esteri kirjoitti:
\
Enimmäkseen soolona. Välillä saan rakastellessa mutta harvemmin. En ole vaatinut miestä tyydyttämään mua jälkeenpäin. Omat kädet kelpaa siihen hommaan loistavasti! :D ;)

:saint: Mitä minäkö??
:kieh: Mä olen kyltymätön!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 16:42 Betty Boop kirjoitti:
\
\

samiksia sit ollaan :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 16:42 Betty Boop kirjoitti:
\
\

samiksia sit ollaan :ashamed:

No pakko myöntää että niinhän se menee aika usein meilläkin...

En mä nyt tiiä onko se sen pahempi jossain välissä sessiota saada suuseksillä (tai muuten) kun just siinä yhdyntävaiheessa??! =)

Kyllä se tosin tulee hyvin lämmiteltynä tai jo kerran huippuun saatettuna ihan vaan päällä pomppienkin. Ehkäpä kannattaa pitää ihan sika pitkä lämmittelyvaihe ennen varsinaista pökkimistä, ehkä se sitten tulis.

Ja harvemminhan siinä niin käy ku por.nofilmeissä - siis että ihan yhtäaikaa!!

Ja jos ei satu saamaan yhteisessä leikissä niin mikäs sen kivempaa kun valmiiksi lämmitelty pesä ja itse voi pyöräyttää lopun... :p

Molempi parempi B)

haluan yleensä ennen rakastelua lämmitellä hetken, leluthan on siihen tarkoitukseen aivan ihania :p

ilman tuota lämmittelyä ja yleensä aina väsyneenä taas mulla tahtoo ajatus karkailla enkä ole niin täysillä mukana hommissa ;)

Yhteistyössä