Kuka haluaa vauvakuumeen?En jaksa enää(turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivonen ja vauvakuumeinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivonen ja vauvakuumeinen

Vieras
Tää on yhtä kidutusta!Kuka idiootti on "keksiny" vauvakuumeen...?
Ku ei mikään muu enää kiinnosta ja pyörii mielessä tuon tuosta.

Menkkojen oottaminen on yhtä tuskaa ja aina toivoo että voi jos oliski...
Ja sitten ku ne tulee,se pettymys joka valtaa koko kehon.

Onko vauvakuume sairaus?
Alkaa ainaki tuntua siltä. Läheisten vauvauutiset tuntuu niin pahalta.
Mies kyllä haluaa muttei vielä ja ei ymmärrä miks musta tuntuu näin helkutin pahalta...

No höh...

Joku sais viiä tän pois ja antas takasin sitten ku mieski näyttäs vihreetä valoo.
Paskat ku keskeytetyllä vissiin mennään mut silti sanoo ettei vielä...

Ahistaa niin jumalattomasti

Se on kyl ihme tauti! Muistan kun itselleni se tuli ja kuinka voimakas se oli, ja sitten kun sain esikoiseni, niin simsala pim, tauti oli pois. Söin taas hyvillä mielin e-pillereitä puolitoista vuotta, toivomatta vauvaa, tai edes ajattelematta asiaa, kunnes taas... Ehkäsy on jätetty ja vauvahaaveet kovat. Rasittavaa...

Täältä sais myös yhden vauvakuumeen. Ei pyöri päässä muu kun vauva, vauva, vauva.... Ja tietysti juuri mieheni veljen vaimo kertoi odottavansa lasta. En osaa edes iloita siitä, olen niin kade.

Alkuperäinen kirjoittaja VVV:
Se on kyl ihme tauti! Muistan kun itselleni se tuli ja kuinka voimakas se oli, ja sitten kun sain esikoiseni, niin simsala pim, tauti oli pois. Söin taas hyvillä mielin e-pillereitä puolitoista vuotta, toivomatta vauvaa, tai edes ajattelematta asiaa, kunnes taas... Ehkäsy on jätetty ja vauvahaaveet kovat. Rasittavaa...

Onneks oon heittäny renkaan ainaki pois. Tosin siinä olis osa syynä seki ettei enää käyny mulle.
Ärsyttää tuo ukkoki niin jumalattomasti just nyt!
Sanoo ettei halua vielä mutta silti mennään tosiaan vissiin keskeytetyllä...
Vitun posket

Alahan ylipuhua ukkoa... meillä aikanaan ihan sama juttu oli, ja kun sitten alettiin yrittää saatiinkin yrittää ihan tosiaan. meni 3 v ennenkuin raskaaksi tulin :( totesi ukkokin jo useaan otteeseen, että olis pitänyt vaan alkaa jo aiemmin yrittelemään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täältä sais myös yhden vauvakuumeen. Ei pyöri päässä muu kun vauva, vauva, vauva.... Ja tietysti juuri mieheni veljen vaimo kertoi odottavansa lasta. En osaa edes iloita siitä, olen niin kade.

Sano muuta. Vajaan vuoden sisällä on tullu 6 raskausuutista...
Ja se oikeesti sattuu vaikka olen kyllä ilonen heidän puolestaan. Vaikka kyllä suoraan sanottuna pari heistä olisi saanut jäädä raskautumatta...

joo täällä podetaan samaa...voi kun pääsiskin tästä tuskastuneesta olosta(ei jaksa oottaa) ja menis vain päivä kerrallaan...sitten vain yhtenä päivänä oiskin ilo uutisia :heart: :heart: :heart:

Jos te keskeytetyllä meette, niin kyllä se ukkoskin oikeesti jollain lailla sitä vauvaa haluaa. Ei se muuten keskeytetyllä uskaltas päästellä meneen. Ei vaan uskalla myöntää ja sanoo ääneen, koska se on niin iso "lupaus", et sitä on vaikee sit mennä enää perumaan, jos tärppää...Se varmaan on mielessään aatellut niin, et jos sattuukin tärppään nyt keskeytetystä huolimatta, niin hän pääsee "pälkähästä" ilman sanojakin, ja jos hänestä ei olekaan isäks, niin hän voi tavallaan sillä sit puolustella, ettei hän mitään lasta oo luvannutkaan tehdä.
En tietenkään tunne tapausta, mut yks vaihtoehto vois olla tollanen. Miehet on niin ovelia, vaik me luullaan, ettei ne mitään ajattele. Kyl ne ajattelee mielessään paljonkin!

Alkuperäinen kirjoittaja misu:
Alahan ylipuhua ukkoa... meillä aikanaan ihan sama juttu oli, ja kun sitten alettiin yrittää saatiinkin yrittää ihan tosiaan. meni 3 v ennenkuin raskaaksi tulin :( totesi ukkokin jo useaan otteeseen, että olis pitänyt vaan alkaa jo aiemmin yrittelemään...

Olen kyllä puhunu miehelle n. vuoden tästä...
Ja mies kyllä tietää miten paljon pidän lapsista ja kuinka haluaisin meillekkin oman. Vitsailee vaan ettei sitä sitten tartte ku kerran ja se on siinä. Mikä tollo vaikka vitsillä sen sanoo. Voi mennä aikaa ennen kuin raskaaks tulee jos edes tulee. Toivotaan että siinä olisi ikä puolella,vaikka tiedän paljon suunnilleen oman ikäisiäni(parikymppisiä) joille lapsen saaminen on työn takana...
Ei ilmeisesti usko olevansa valmis vielä vaikka kovasti tykkää lapsista ja haluaa kyllä. Mutta haluaa vielä oottaa
Mietin vaan että kuinka kauan sitä joutuu ja jaksaa odottaa

Mäkin sanoin miehelleni tammikuussa -04 et syksyllä jätetään sit ehkäsy pois ja aletaan yrittään lasta. No, niin tehtiin, mut vauva sai alkunsa vasta tammikuussa 06!!! Eli silloinkin ois kannattanut jo heti alkaa yrittään, eikä jättää syksyyn...

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivonen ja vauvakuumeinen:
Tää on yhtä kidutusta!Kuka idiootti on "keksiny" vauvakuumeen...?
Ku ei mikään muu enää kiinnosta ja pyörii mielessä tuon tuosta.

Menkkojen oottaminen on yhtä tuskaa ja aina toivoo että voi jos oliski...
Ja sitten ku ne tulee,se pettymys joka valtaa koko kehon.

Onko vauvakuume sairaus?
Alkaa ainaki tuntua siltä. Läheisten vauvauutiset tuntuu niin pahalta.
Mies kyllä haluaa muttei vielä ja ei ymmärrä miks musta tuntuu näin helkutin pahalta...

Mä voin ottaa....
Mun miehellä on ihan hullu vauvakuume ja itse en tiedä mitä ajattelisin asiasta.. Helpompaa olisi kun itsekin sellaiseen sairastuisi. Siinäpä syy miksi tällä palstalla heilun. Yritän herättää vauvakuumetta..
Surkeeta o

Jos te keskeytetyllä meette, niin kyllä se ukkoskin oikeesti jollain lailla sitä vauvaa haluaa. Ei se muuten keskeytetyllä uskaltas päästellä meneen. Ei vaan uskalla myöntää ja sanoo ääneen, koska se on niin iso "lupaus", et sitä on vaikee sit mennä enää perumaan, jos tärppää...Se varmaan on mielessään aatellut niin, et jos sattuukin tärppään nyt keskeytetystä huolimatta, niin hän pääsee "pälkähästä" ilman sanojakin, ja jos hänestä ei olekaan isäks, niin hän voi tavallaan sillä sit puolustella, ettei hän mitään lasta oo luvannutkaan tehdä.
En tietenkään tunne tapausta, mut yks vaihtoehto vois olla tollanen. Miehet on niin ovelia, vaik me luullaan, ettei ne mitään ajattele. Kyl ne ajattelee mielessään paljonkin!

Tosi hämmentävää kun nyt on jonkun aikaa menty keskeytetyllä. Joskus saatto kumin jostain tonkia mut harvassa on.
Sen ainakin tiedän että jos sitä tuosta keskeytetystä raskaaski tulisi niin kyllä mies olis isä lapselle ja totta kai myös iloinen.
Ei ole niin raukka että lähtisi. Ja tietää itsekkin ettei se mikään varma ole.

Voi, just samalla lailla minunkin ukko jutteli... että siis kertalaakista... Ja sitten kun ei sitä vauvaa alkanutkaan kuulua, mentiin tutkimuksiin, ja suurin asiaa selittävä syy löytyikin ukosta :(

No, meidän neiti on isälle kyllä tosi rakas, ja neiti on aina ollut iskän tyttö.

Ja itse olin 26 kun alettiin yrittää... Etten vielä vanhakaan

mäkin sanoin miehelleni tässä taannoin että heinäkuussa jätän pillerit...mutta kuinkas kävikään. halusinkin jo nyt jättää ne pois...onneksi mieheni suostui,vaikka aluksi hieman epäröikin...
nyt sitten tosiaankin ilman mitään ehkäsyä...jospa jo ens kuussa ilo uutisia??? :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mäkin sanoin miehelleni tammikuussa -04 et syksyllä jätetään sit ehkäsy pois ja aletaan yrittään lasta. No, niin tehtiin, mut vauva sai alkunsa vasta tammikuussa 06!!! Eli silloinkin ois kannattanut jo heti alkaa yrittään, eikä jättää syksyyn...

Niin kyllä mäki oon heittäny kaikkee päivämääriä,mutta ei.
Eka oli puhe että pillerit jää pois kesäkuussa ja oltas sitten katottu että miten olis...
Oon puhunu että mitäs jos syksyllä...
Noup...Välissä latelee semmosia päivämääriä että ihan kauhistuttaa...3vuoden päästä,kuka hullu jaksaa sinne asti oottaa?
Mutta välissä taas että ei sitä tiiä kauanko joutuu oottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja TinyAngel:
mäkin sanoin miehelleni tässä taannoin että heinäkuussa jätän pillerit...mutta kuinkas kävikään. halusinkin jo nyt jättää ne pois...onneksi mieheni suostui,vaikka aluksi hieman epäröikin...
nyt sitten tosiaankin ilman mitään ehkäsyä...jospa jo ens kuussa ilo uutisia??? :heart:

Onneks teillä sentään on yritystä...
Ku olis edes joku päivä jota kohti kurottaa...

Tosi hämmentävää kun nyt on jonkun aikaa menty keskeytetyllä. Joskus saatto kumin jostain tonkia mut harvassa on.
Sen ainakin tiedän että jos sitä tuosta keskeytetystä raskaaski tulisi niin kyllä mies olis isä lapselle ja totta kai myös iloinen.

Ehkä se aikansa haluaa tuollain keskeytetyllä ja kasvaa kokoajan siihen vauva-ajatukseen, ja antaa sit luvan kun siltä tuntuu. En usko, et enää ainakaan alkaa sit sua käskeen ehkäsyä alottaan, kun ootte jo ton verran asiassa edenneet. Mut yritä puhua, et muistaa et ei se vauva sieltä yhdellä panolla tosiaankaan tuu.

Alkuperäinen kirjoittaja misu:
Voi, just samalla lailla minunkin ukko jutteli... että siis kertalaakista... Ja sitten kun ei sitä vauvaa alkanutkaan kuulua, mentiin tutkimuksiin, ja suurin asiaa selittävä syy löytyikin ukosta :(

No, meidän neiti on isälle kyllä tosi rakas, ja neiti on aina ollut iskän tyttö.

Ja itse olin 26 kun alettiin yrittää... Etten vielä vanhakaan

Kuinka kauan teillä oli yritystä?Oliko siittiöt liian hitaita vai mikä?
Mä oon kauheesti miettiny sitä et jos sitä ei lasta saakkaan. Ku paljon tuntuu olevan nuoria joilla on yritystä takana vaikka 1½vuotta ja kaikenmaailman hoidot...

Ehkä se aikansa haluaa tuollain keskeytetyllä ja kasvaa kokoajan siihen vauva-ajatukseen, ja antaa sit luvan kun siltä tuntuu. En usko, et enää ainakaan alkaa sit sua käskeen ehkäsyä alottaan, kun ootte jo ton verran asiassa edenneet. Mut yritä puhua, et muistaa et ei se vauva sieltä yhdellä panolla tosiaankaan tuu.

Niin on kai tuoki edistys. Tuntuu vaan et tää vaikuttaa jo seksielämäänki...
Koittanu vaikka mitä...mut...Ja kyllä se lapsi pitää saada silleen että kumpikin haluaa.
Ihan kateeks käy niitä jotka sanoo että "Joo kerran illalla vaan tuli puhetta ja mies tokas että tehäänkö lapsi ja mä sitten että joo ja olin sitä toivonukki..."