Kuka halusikaan että vauvat oppii liikkumaan=/

pikku-lumikko

Aktiivinen jäsen
12.03.2007
11 917
1
36
Niin, kukahan |O
Miten toi mato voikaan keritä joka peijakkaan koloon kaiken aikaa |O . Kirjahylly, takka, johdot, jne...
Ja nyt on keksitty kaikista hauskin leikki, leikki nimeltä puristellaan matot sisällä :x Joo maton reunasta kiinni ja kaikki pölyt ilmaan vaan, kivaa, kivaa ja vielä kerran kivaa.
Oieastaan aika hassua, että pienin sotkee eniten :|
Ja tuo peijakkaan leluloota ei kiinnosta tuon taivaallista |O
Se on sitten ihana :heart:

Heh, meillä vauvat oppivat juuri ryömimään. Hiukan stressaavaa kun isommat tuovat lelujaan olkkariin, pitää koko ajan olla kattomassa ettei vauvat saa niitä käsiinsä, siis niitä pienimpiä leluja.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Heh, meillä vauvat oppivat juuri ryömimään. Hiukan stressaavaa kun isommat tuovat lelujaan olkkariin, pitää koko ajan olla kattomassa ettei vauvat saa niitä käsiinsä, siis niitä pienimpiä leluja.

Meillä isompien legoja pitää vatsia tosi tarkkaan

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

oi että. meillä ipana vetää ympäri kämppää kontaten ja tukea vasten taaperrellen. ja välillä kuuluu kops ja kauhia huuto ku pieni pää kopsahtaa lattiaan. ei vielä ihan tajua että ei iliman tukea pysy kovin kauaa pystyssä :D

nyt on alakanu myös möriseen, on kun danny filth ikään :laugh: mies tuossa nauro että heh, saadaan tähänki maahan ensimmäinen naispuolinen möykkämetallin laulaja :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

jee, meidän 1v1kk oppi kiipeemään sohvalle, siellä sitten pitää nousta seisomaan ja heittäytyä vauhdilla selälleen... Ja jos nostat pois sohvalta, hrvee huuto, ja heti takas. Montakohan sydänkohtausta mä vielä kerkeen saamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
jee, meidän 1v1kk oppi kiipeemään sohvalle, siellä sitten pitää nousta seisomaan ja heittäytyä vauhdilla selälleen... Ja jos nostat pois sohvalta, hrvee huuto, ja heti takas. Montakohan sydänkohtausta mä vielä kerkeen saamaan?

:D Meidän mato osais konttiakkin, mutta pakko ryömiä, kun pääse lujempaa niin :/

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:

:D Meidän mato osais konttiakkin, mutta pakko ryömiä, kun pääse lujempaa niin :/

Tuo koittaa juosta karkuun jo, kattoo mennessään vaan olkapään yli ja kiihdyttää vauhtia, ja huojuu mennessään. Ja pistää selän taakse piiloon kädessään kantamat kielletyt tavarat esim kaukosäätimet....

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:

Tuo koittaa juosta karkuun jo, kattoo mennessään vaan olkapään yli ja kiihdyttää vauhtia, ja huojuu mennessään. Ja pistää selän taakse piiloon kädessään kantamat kielletyt tavarat esim kaukosäätimet....

:D Kyllä ne on taitavia

Mä vetäsen pohjat tähän ketjuun: Meidän 1v1kk eilen laittoi hellasta levyn päälle.. juuri sopivasti sen levyn jolle olin unohtanut mikrokuvun aikaisemmin. Että saa mun puolesta nyt tonkia kaappeja ja kiskoa verhoja ihan rauhassa, kuhan ei mene lähellekään hellaa. |O

:wave: Pakko ilmottautua...

Minulla ei ole mitään sitä vastaan että lapset olisivat oppineet ryömimään ja konttaamaan aiemmin mitä ovat tehneet. Ja TODELLAKIN odotan kuin kuuta nousevaa sitä päivää että oppisivat kävelemään (ja ilmeisesti saan vielä odotellakin).

nimim. en usko valittavani vaikka seuraava lapsi lähtisi konttaamaan 5kk iässä jha kävelemään 9kk :whistle:

Niin... ensin sitä odottaa vuoden-pari, että se toukka oppii liikkumaan ja puhumaan. Seuraavat 18 vuotta sitä toivoo, että se toukka olisi edes joskus hiljaa paikallaan :whistle: ;) :heart:

minusta oli ihanaa kuin palleroni oppi liikkumaan, nyt jo kävelee ja huomattavasti meidän arki helpottunut. aina ei tarvi pihalle raahata rattaita kun neiti töpöttää iteksiään.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Lime:
minusta oli ihanaa kuin palleroni oppi liikkumaan, nyt jo kävelee ja huomattavasti meidän arki helpottunut. aina ei tarvi pihalle raahata rattaita kun neiti töpöttää iteksiään.. :heart:

Juuri tuossa toivossa sitä elellään kahden kävelemättömän kanssa. ;)

Uusimmat

Yhteistyössä