Kuka hullu tekisi lapsen vain siksi koska uusi mies haluaa? Siis jos itse ei tod tahtoisi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Mietin omaa tilannetta, kolme lasta ja kaikki kouluikäisiä. Vaikka millainen mies tulis vastaan niin EI uutta lasta. Kammottaa ajatellakin että kaikki pitäisi aloittaa taas alusta.
Jossain vaiheessa on naisenkin aika harrastaa, kouluttautua, käydä töissä jne... ennen kaikkea nauttia siitä kun sitä omaa aikaa jää enemmän ja enemmän eikä ole yö heräämisiä yms.

No, siis tekisitkö lapsen vain miestä miellyttääksesi?

daaa? no en ,en aio miellyttää tollasissa asioissa ketään! Muutenkaan en anna miehen ohjailla elämääni enää koskaan.Olisin kerran päässyt opiskelemaan ihan unelma ammattia ja mies esti sen,no sit kun kasvoin vahvemmaksi ja olisin mennyt uudestaan,koko koulutusta ei enää ollut :(

En tietenkään tekisi vain siksi. Mutta toisaalta en alkaisi suhteeseen lapsettoman miehen kanssa, joka kenties haluaa vielä joskus omankin jälkeläisen (mikä on aivan ymmärrettävää).

Itse olen tällä hetkellä sillä kannalla etten enää lisää lapsia halua, mutta jos miesystävälleni tulisi kova vauvakuume, ottaisin asian kyllä harkintaan :)

Yhteistyössä