kuka kaipaa Käyttäjätunnushakua?

20.03.2008
67
0
6
Miksi palstalla ei ole lainkaan käyttäjätunnus hakua?

Kun esim. lähetän yksityisviestiä jollekulle niin tosi hankalan kautta pääsen tekemään sen.
Ainakaan minä en löytänyt keinoa että miten saisin uudelleen lähetettyä yksityisviestiä sellaiselle jolle jo aiemmin olen lähettänyt, jos hän ei ole vastannut minulle.

Jos haluan lähettää yksityisviestiä jollekulle jonka nimimerkin tiedän, mutta en tiedä mihin ketjuun hän on kirjoitellut niin on aikamoinen operaatio etsiä sellainen, että pääsen klikkaan kirjekuorta.

Eli siis toivomukseni on että saataisiin käyttäjätunnus-haku ja kun siitä pääsisin katsomaan käyttäjän profiilia niin siinä olisi suora linkki jolla pystyn lähettämään ko. henkilölle yksityisviestiä.

Mihin minun pitäisi ottaa yhteyttä että tällainen saataisiin aikaan?

Kokeeko muut asian hankalana? Vai teenkö minä asiasta vain hankalan?

tämä ketju kannattaa kyllä pitää ylhäällä :attn: puhut täyttä asiaa!

ylläpidolle tämä kuuluisi, ehkä joku modeista pystyy välittämään tämän heille? linkitä tämä ketju yynä Moderaattorit nikille. löytyy tuolta ylimmästä ketjusta.

No esim. kirjoitin hakuun Tiuhtitiviuhtiti, ja tulokseksi tuli ketjuja, joihin olet kirjoittanut. Sieltä vain klikkasin ekan auki ja sivun lopussa löytyi sinun viestisi.

Hankalampaa minusta on löytää jokin tietty ketju, jonka otsikkoa ei muista mutta josta muistaa, että se oli vaikkapa Viblsp:n aloittama. Kun jos hakuun laittaa Viblsp, tulee tulokseksi pitkä litania ketjuja, joiden otsikkona on Vibslp (sinulle on yv:tä).

Yhteistyössä