No en kaipaa vaikka poltankin, mut en koskaan sisätiloissa,koska se käy mulla päähän (tupakan savu siis) enhän kyllä baareissakaan käy juuri nykyään koskaan :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta oli ihanaa istua jossain tunnelmallisessa baarissa oluella ja tupakoida samaisessa pöydässä jos huvitti. Muuten en edes polta, mutta oluen kanssa savuttelen. Se on niin tylsää lähteä johonkin ällöön tupakkakoppiin tai pihalle välillä, kun juomaa ei saa ottaa mukaan eikä uskalla pöytäänkään jättää.