kuka käy säännöllisesti kosmetologilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noin kolmen kuukauden välein, värjäytän kulmat ja ripset, en saata itse kulmia nyppiä. Olisi hyvästä käydä kasvohoidossa, mutten ole saanut aikaiseksi. Manikyyri on myös tehty pari kertaa, teen sen kyllä itsekin ihan kelpoisasti.

ja kerralla menee noin 30-50 euroa, jos tulee ripset, kulmat ja kynnet.

Oon itse kosmetologi,että aika paljon tulee itse nuo "hoidot" hoideltua.Muutaman kerran vuodessa nykyisin tulee työkavereiden kanssa sitten päittäin tehtyä esim.kasvohoidot tai aromahieronnat! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Oon itse kosmetologi,että aika paljon tulee itse nuo "hoidot" hoideltua.Muutaman kerran vuodessa nykyisin tulee työkavereiden kanssa sitten päittäin tehtyä esim.kasvohoidot tai aromahieronnat! =)

vautsi, asiantuntija paikalla! :)

kuinka usein suosittelisit ihonpuhdistusta, jos on akneen taipuvainen rasvainen iho?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kuinka usein suosittelisit ihonpuhdistusta, jos on akneen taipuvainen rasvainen iho?

Hyvä kotihoito on ihan must.Puhdistusmaito,kasvovesi,hoitovoide ja kuorinta tärkeimmät rutiinit.Hoitolahoito vähintään kaksi kertaa vuodessa,tärkeimmät ajankohdat keväällä ja syksyllä. =)

65-89 euroa menee joka kerta ja 4 kertaa vuodessa. timanttimikrohionta on kyseessä. siihen sisältyy ihonpuhdistus, kulmien ja ripsien värjäys sekä kosteuttava naamio.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Hyvä kotihoito on ihan must.Puhdistusmaito,kasvovesi,hoitovoide ja kuorinta tärkeimmät rutiinit.Hoitolahoito vähintään kaksi kertaa vuodessa,tärkeimmät ajankohdat keväällä ja syksyllä. =)

kiitos! :)

olin ajatellut että useammin pitäis käydä ja hirvitellyt rahan menoa, mutta tuohon kyllä voisi kyetä... ei kun aikaa varaamaan!

Yhteistyössä