M
mie
Vieras
missä hoidoissa käyt ja kuinka usein? aina samassa paikassa vai vaihdellen eri paikoissa? paljonko kuluu rahaa kerralla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76::wave: 50?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76::wave: 50?
viiskymppiä kerta? missä hoidossa käyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76::wave: 50?
Muokkasin tuota edellistä =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76::wave: 50?
Muokkasin tuota edellistä =)
okei.
saaks vielä tentata että kuinka usein käyt ihonpuhdistuksessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Oon itse kosmetologi,että aika paljon tulee itse nuo "hoidot" hoideltua.Muutaman kerran vuodessa nykyisin tulee työkavereiden kanssa sitten päittäin tehtyä esim.kasvohoidot tai aromahieronnat! =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Oon itse kosmetologi,että aika paljon tulee itse nuo "hoidot" hoideltua.Muutaman kerran vuodessa nykyisin tulee työkavereiden kanssa sitten päittäin tehtyä esim.kasvohoidot tai aromahieronnat! =)
vautsi, asiantuntija paikalla!
kuinka usein suosittelisit ihonpuhdistusta, jos on akneen taipuvainen rasvainen iho?
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Oon itse kosmetologi,että aika paljon tulee itse nuo "hoidot" hoideltua.Muutaman kerran vuodessa nykyisin tulee työkavereiden kanssa sitten päittäin tehtyä esim.kasvohoidot tai aromahieronnat! =)
vautsi, asiantuntija paikalla!
kuinka usein suosittelisit ihonpuhdistusta, jos on akneen taipuvainen rasvainen iho?
Hyvä kotihoito on ihan must.Puhdistusmaito,kasvovesi,hoitovoide ja kuorinta tärkeimmät rutiinit.Hoitolahoito vähintään kaksi kertaa vuodessa,tärkeimmät ajankohdat keväällä ja syksyllä. =)