Kuka lähtee mukaan lopettamaan tupakointia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punkmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punkmamma

Vieras
Mulla hengitys nykyisin tuntuu jotenkin hankalalta, jotenkin pinnalliselta. Kun vedän syvään henkeä kuuluu rohinaa ja pihinää ja eilen illalla sain sellasen rykimiskohtauksen et tuntu oikeasti kun tukehtuisin. Nyt on pakko LOPETTAA TUO RÖÖKAAMINEN! Tuleeko joku mukaan? Sais kirjoitella tänne tuntemuksia ja sitä rataa?

Alkuperäinen kirjoittaja meiju:
Koska aloitat? mä oon niiin kauan harkinnu sitä ja enimmillään viikon ollu ilman =(

Joo en tiedä millonka, mietin josko jo huomenna, kun lenkilläkin yritin käydä ja tuntui ettei siitä tullut mitään. Saattaahan mulla olla vaikka joku hengitysteiden tulehduskin mutta ei tämä polttaminen sitä ainakaan paremmaksi tee. Miten on, aloitatko mun kanssa huomenna? :)

Hmmmm.. melkeen jo hannailen mut toisaalta huomenna ois hyvä päivä alottaa.. ja vois polttaa tänää kaik loput pois... huomen on kyl vapaa päivä et mitähän siitäkin tulee! Mut mukana ollaan =D Lisää ihmisiä mukaan hei ni täähän käy hauskaksi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja meiju:
Hmmmm.. melkeen jo hannailen mut toisaalta huomenna ois hyvä päivä alottaa.. ja vois polttaa tänää kaik loput pois... huomen on kyl vapaa päivä et mitähän siitäkin tulee! Mut mukana ollaan =D Lisää ihmisiä mukaan hei ni täähän käy hauskaksi!!!

Hyvä! Eli huomen aamulla ei enää. Kirjoittelen huomenna illemmalla kun kotia pääsen miten päivä meni :)

Lisää ihmisiä mukaan!

Mun mies on ollut nyt kuukauden polttamatta ja kun on sitä taistelua katsonut, niin hattua nostan jo ap sun päätökselle yrittää! Toivottavasti onnistut, vaatii kovasti sisua ja lisäksi laastaria ja purkkaa Sisun lisäksi.