Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no et kuitenkaan asu oulussa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no et kuitenkaan asu oulussa :xmas:
öö, en asu :/
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no et kuitenkaan asu oulussa :xmas:
öö, en asu :/
harmin paikka :/
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:Myöpä lähen tästä!! :xmas:
Meillähän olis pari samanikäistä tenavaakin..ja mä olisin myös turinan ja sidukan tarpeessa! B)
Ihanan näköinen tuo teidän pikkunen...mä yritän tässä jokupvä saada kuvaa mein neidistä.on hyvin paljon saman näköinen tein pienen kanssa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Äkkiäkös sieltä junalla pinkaisee tänne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Äkkiäkös sieltä junalla pinkaisee tänne![]()
![]()
tulisin sopivasti jatkoille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:Myöpä lähen tästä!! :xmas:
Meillähän olis pari samanikäistä tenavaakin..ja mä olisin myös turinan ja sidukan tarpeessa! B)
Ihanan näköinen tuo teidän pikkunen...mä yritän tässä jokupvä saada kuvaa mein neidistä.on hyvin paljon saman näköinen tein pienen kanssa!![]()
Tukkaa tuolla teidänkin vauvalla on =) Joo, eiköhän lähdetä jonnekin. En jaksa ainaisia kakkakeskusteluja.
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Äkkiäkös sieltä junalla pinkaisee tänne![]()
![]()
tulisin sopivasti jatkoille![]()
Parempi sekin kun ei mitään =)
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:Myöpä lähen tästä!! :xmas:
Tukkaa tuolla teidänkin vauvalla on =) Joo, eiköhän lähdetä jonnekin. En jaksa ainaisia kakkakeskusteluja.
Aivan...ku vaan lähempänä asuis niin het olisin lähössä!!
Sais muutakin ajateltavaa ku nuo soseet,imettämis/syöttämis-kakkarallijutut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:Myöpä lähen tästä!! :xmas:
Aivan...ku vaan lähempänä asuis niin het olisin lähössä!!
Sais muutakin ajateltavaa ku nuo soseet,imettämis/syöttämis-kakkarallijutut![]()
Missäs sä asut?
Alkuperäinen kirjoittaja OneStepCloser:Voi jummi!
Nyt just on semmonen olo, et tekis mieli lähtee parille... kymmenelle :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Sadelmakki:Houkuttelevalta kuulostaaEn ihan älyttömän kaukana edes asu, autolla pääsee...