KUKA LAULAJA??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Ootko varma, ettei o suomalainen?

Yks mikä tuli kans mieleen on P.O.D mut en kyl muista niiltä yhtään kuvausta vastaavaa videoo... Voithan sä Youtubesta kurkata näyttääkö tutulta.

ei ollut, muistan selkeesti että se esiintyjä esiintyi omalla nimellään tai ehkä taiteilija nimellä eli etu ja sukunimi

Mä oon huono tietämään mikä on kaikille tunnettu ja mikä ei... Mä kun en seuraa silleen, vaan kuuntelen mitä tykkään. Radiosta joskus bongaan tosi hyviä ja ne koitan kyl selvittää. Mut oon ihan pihalla mikä on in ja mikä tuntemattomampi. Vaikeuttaa hieman... Itellä on huono nimimuisti, mut jospa joku hoksais.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
missä yhteydessä linkitettiin tää video? tälläkö palstalla?

Juu, se oli viellä joku vakkarinikki niihin aikoihin. ei ollut missään biisi pinossa. vaan se nikki laittoi sen aloituksella että hyvä biisi tms. mutta noilla en löytänyt sitä

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Anna jotain vinkkejä vielä?

mitä? EN TIEDÄ. Sillä miehellä oli musta vähän sellanen karhea ääni .tosi makee

Älä suutu :D, me yritetään auttaa sua :D:D

en, anteeks. mua ärsyttää että se biisi yhtäkkiä tuli mun mieleen. Ja en muista siitä mitään muutakun että oli tajuttoman hyvä

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
missä yhteydessä linkitettiin tää video? tälläkö palstalla?

Juu, se oli viellä joku vakkarinikki niihin aikoihin. ei ollut missään biisi pinossa. vaan se nikki laittoi sen aloituksella että hyvä biisi tms. mutta noilla en löytänyt sitä

No ku toi haku on ihan persiistä... Ei se toimi. :headwall: ärsyttävää, mut ei kai voi mitään. Saisivat kyl tehä jotain asialle.

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Darren Hayes? Ei kyl o pitkät hiukset... Eikä oikein karhee äänikään. :/ Onko matalaääninen? Sellanen miehekäs? :D

matala ja miehekäs, toisinkuin tämä sun laittama :)

No joo, mut tää nyt onkin ihan sitä miltä kuulostaakin. :) Ei tarvi ymmärtää väärin, mä en o ahdasmielinen seksuaalivähemmistöjen osalta ja tykkään ton biiseistä kyl.

Yhteistyössä