Kuka lukis tän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halukas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Halukas

Vieras
Enkö tosiaan kiin. ketään naista,kun kukaan ei koskaan vast viesteihini.Olen ujn tutustuun naisiin.Silti halut ne on minullakin ja taht kovasti tavata naisen joka hellästi veisi poikuuteni.Olen 38v aikamiespoika

Kuulehan aikamiespoika, enpä usko, että kukaan haluaisi vastata tuollaisen toopen viesteihin, saatikka viedä tältä poikuutta! En minä ainakaan, enkä usko, että kukaan muukaan täysjärkinen nainen moiseen alentuisi.

Jos tuossa iässä on vielä poikuus tallella, niin silloin on jossakin pahasti vikaa, eli katsopa peiliin!

Jos seksiä kuitenkin haluat, niin lienee parasta, että hommaat itsellesi Anttilan postimyyntiluettelon, avaat sen naisten alusasujen esittelykohdalta, ja alat vaan hieromaan tuttavuutta nyrkki-Kyllikkisi kanssa. Mutta muista, että teet sen salaa äidiltäsi!

Kuuleppa Hjördis!Ei se asia nyt ihan noinkaan ole.Kun mitä tossa väität.Myönnän kyllä että vika on minussa kun en oo itselleni sellaista kumppania löytänyt jonka kans taht rakastella.Mutta mikään epätoivoinen luuseri tai pillunvonkaaja en silti ole.Vaan ihan tavallinen töissäkäyvä omillaan toim.Tuleva ""tavis"".Mitä tulee siihen Anttilan leht.En edes vaiv kommentoimaan.Ja äidistäni sen verran et hän on ollu kuolleena monta vuotta.

Kiitos Rhuut Snellman ja vaikka tos suoraan sanoinkin mitä haluaisin ei se sitä tarkoita ettenkö voisi ilman poik.menetystä elää vaik lopun ikääni.Oon kai vain niin ronkeli että en ihan kenelle tahansa halua sitä menettää .Varsink tollasille HJÖRDIKSILLE.Vaan odotan sitä yht ja oikeaa

Tuosta iästä on hyvä lähteä, ehkä seuraavassa viestissä uskallat kertoa lisää itsestäsi, mutta tästä ei voi kuin jatkaa....

....jaa että, mistäs aloittaisimme ?

Yhteistyössä