Kuka maksoi teidän häät ja oliko kalliit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanhemmat maksoivat, n.15000e ja 130 vierasta. Sormukset tietenkin itse maksettiin ja ehkä jotain pientä myös. Halusin ainakin kunnon häät, kun kerran vaan meen naimisiin ( ja kyselyihin uskoni kietää toistamiseen kirkossa vihkimisen ja kirkko ainut oikea paikka!) ja sormukseen myös tuhlattin paljon. Nuo ovat niin kateellisia lausuntoja, että ei vanhempien tarvitse maksaa ym. Noinhan mäkin sanoisin, jos vanhemmilla ei olisi varaa!!

Itse maksetiin. Meillä oli vieraita reilu 50 ja ruokahäät. Suurin osa tarjoilusta oli itse tehtyä. Tätini valmisti ruoan ja hänen työpanos oli meille lahja. Hääpuku, tilanvuokra, ruoka ym. tais maksaa10 000mk.

vieraita oli noin 250 ja kaikki maksettiin siis ruuat ja juomat yms
Mun vanhemmat maksoi, ja ei meillä ole hajuakaan mitä kustansi. Mun puku oli jotain 8000mk ja miehen vähän vähemmän + sulhaspojat ja morsiusneidot. Kukat siis mun kimppu, heittokimppu, miesten kukat ja tilan kukat jonkun reilu 1000 mk
Kaikki laskut meni mun vanhemmille ja ne maksoi, en oo kysynyt koko summaa eikä ne oo kertonut
Nyt ollaan oltu 12 vuotta aviossa, joten kait se nykyisin olis vähän kalliimpaa :)

Yhteistyössä