Kuka muistaa niitä yksinkertaisia lepakkotuoleja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kilppis

Aktiivinen jäsen
02.11.2007
1 689
0
36
Mulla pieni ongelma. Meille mahtuis nyt sellanen ja mulla on mun vanhemmilla se tuoli punaisella kankaalla. Meinasin sen pyytää tänne. Mies haluis siihen toisen värisen kankaan, mutta saakohan niitä enää mistään muualta kuin tyyliin huutonetistä? Mä en sieltä käy ostelee.

Siis tuolihan on sellanen metallikehikko ja jossa kangas päällä. Rento istuskella. Mut jos uutta päällistä ei löydy, en kysy mieheltä sit enää mielipidettä tuleeko meille vai ei. :D

se on kyllä ihan helppo tehä itekki jos vaan omistaa ompelukoneen!! ja tulee paljon halvemmaksi ku ostaa jostain postimyynnistä josta ei välttis saa sen laista ku haluut!!
mun pitäs jostaki saaha ostettua semmonen kokonainen tuoli ku se on niin ihana!! en nyt tarkota semmosta cittarin hempula versiota vaan ihan semmosta vanhan kunnon mallista ja kunnon metalliputkilla hopparilla oli ja muistaakseni anttilassaki mut pelkkä runko makso jo niin paljon et ei mitään rajaa ja siihen se kangas päälle joka makso kans ihan sairaan paljon... :kieh: muistaakseni olen joskus vepsäläisellä nähny ko tuoleja myös eli huomenna sinne :)

Kiitos sulle N-U-P-P-U. Mustan tyrmäs kyl mies heti, mutta pääasia että päällisiä vielä löytyy. Voishan se mustakin kyl ihan kiva olla, meillä tollanen punainen sohva ja muuten tummaa puuta huonekalut, et mikäs siinä. Valkoiset seinät kuitenkin. :)

226284

Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Kiitos sulle N-U-P-P-U. Mustan tyrmäs kyl mies heti, mutta pääasia että päällisiä vielä löytyy. Voishan se mustakin kyl ihan kiva olla, meillä tollanen punainen sohva ja muuten tummaa puuta huonekalut, et mikäs siinä. Valkoiset seinät kuitenkin. :)

Ollos hyvä ja musta saattas näyttää aikas hyvältä noissa väreissä

Alkuperäinen kirjoittaja mulmul:
se on kyllä ihan helppo tehä itekki jos vaan omistaa ompelukoneen!! ja tulee paljon halvemmaksi ku ostaa jostain postimyynnistä josta ei välttis saa sen laista ku haluut!!
mun pitäs jostaki saaha ostettua semmonen kokonainen tuoli ku se on niin ihana!! en nyt tarkota semmosta cittarin hempula versiota vaan ihan semmosta vanhan kunnon mallista ja kunnon metalliputkilla hopparilla oli ja muistaakseni anttilassaki mut pelkkä runko makso jo niin paljon et ei mitään rajaa ja siihen se kangas päälle joka makso kans ihan sairaan paljon... :kieh: muistaakseni olen joskus vepsäläisellä nähny ko tuoleja myös eli huomenna sinne :)

Mulla se sellanen kunnollinen, ei tollanen nykyaikainen. Mä en osaa kyl ommella koneella, vaikka sellasen omistankin. Ennemmin ostan. Ja meillä tuossa ihan vieressä on toi Hobbyhallin myymälä, et sieltäkin varmasti löytyy.
Mun ostettu aikoinaan Stemmasta, mutta en sitä ole kotoa muuton jälkeen tarvinnut, ei oo ollu oikein sopivaa paikkaa minne mahtua.
Nyt haluan sen itelleni, saa porukat ostaa jonkun toisen tuolin niiden makkariin. :D

dääm,tossa hopparin tuolissa on semmonen hempula runko :( tahon semmosen mitä ei voi taittaa kasaan ja putket on ihan yhtenäiset!! |O siis sen vanhanaikasen mallin!

Juu toi näyttää kieltämättä vähän heiveröiseltä. Onneks omistan sen vanhan mallisen. En mä tollasta edes haluis. Ruma kun sieni.

dääm,tossa hopparin tuolissa on semmonen hempula runko :( tahon semmosen mitä ei voi taittaa kasaan ja putket on ihan yhtenäiset!! |O siis sen vanhanaikasen mallin!

NetAnttilassa näyttäis olevan niitä vanhan mallisia. Osta sieltä. :wave:

Miä82 mullaki oli lapsena semmonen mut se kulutettiin niin puhki putkia myöten et jouduttiin heittään menemään :( tahtosin tosiaan uuden mut en tosiaankaan tollasta hempulaa :kieh: no jos tiät jonku joka osaa ommella niin pääset varmasti halvemmalla ku kaupasta ostamalla. =) häätyy nyt toivoa et siellä vepsäläisellä tai stemmassa olis niitä vanhoja kunnon lepakkotuoleja. haluun sellasen!! |O

Yhteistyössä