Kuka muistaa sarjan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluaisin nähdä uusiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haluaisin nähdä uusiksi

Vieras
Tästä on vuosia useampikin kun tuli muistaakseni sunnuntai-iltapäivisin jenkkisarja jossa oli ystävykset, musta ja valkoinen nainen. Heidän elämästään kertoi tämä sarja ja ajassa mentiin välillä taaksepäin heidän lapsuuteen, jolloin kuva oli aina mustavalkoinen. Nyt minua vaivaa kun en muista sarjan nimeä. Muistaisko joku palstalainen?

Alkuperäinen kirjoittaja Haluaisin nähdä uusiksi;24266489:
Tästä on vuosia useampikin kun tuli muistaakseni sunnuntai-iltapäivisin jenkkisarja jossa oli ystävykset, musta ja valkoinen nainen. Heidän elämästään kertoi tämä sarja ja ajassa mentiin välillä taaksepäin heidän lapsuuteen, jolloin kuva oli aina mustavalkoinen. Nyt minua vaivaa kun en muista sarjan nimeä. Muistaisko joku palstalainen?

Se oli ihana sarja! Mutta nimeä en muista. :(

[QUOTE="jojo";24266505]Se oli ihana sarja! Mutta nimeä en muista. :([/QUOTE]

:( Niin oli ihana sarja mutta en jostain syystä silloinkaan katsonut sitä säännöllisesti vaan silloin tällöin. Nyt jos tulis uusiksi katsoisin taatusti joka jakson!

Alkuperäinen kirjoittaja Haluaisin nähdä uusiksi;24266543:
Siinä se musta nainen asui tyttärensä ja vanhan isänsä kanssa samassa huushollissa... mutta olenkohan nyt sekoittnut jotakin...?

en mä tällaista kyllä muista.mulla tuli toi toinen sarja mieleen tosta sun ekasta viestistä.

Nyt välähti! Olen sekoittanut kaksi sarjaa toisiinsa. Olen sitten vissii seurannut sekä tuota teidän ehdottamaa ja sitten yhtä toista jenkkisarjaa. :D

Kiitos palstan tietäville! Tarkoitin kyllä just tuosta sarjaa, mutta samalla tuli mieleen se yksi sarja jossa valkoisessa perheessä oli musta kotiapulainen ja hän siis asui pienen tyttären ja isänsä kanssa.
:D

Kiitos palstan tietäville! Tarkoitin kyllä just tuosta sarjaa, mutta samalla tuli mieleen se yksi sarja jossa valkoisessa perheessä oli musta kotiapulainen ja hän siis asui pienen tyttären ja isänsä kanssa.
:D

Itse olen myös kaivannut tuota ja miettinyt sarjan nimeä pääni puhki! Paikkakunta oli muistaakseni Bedford ja sarjassa isä oli yleinen syyttäjä tms. Perheen äiti oli kuollut ja isä asui kahden aika ison lapsensa (tyttö ja poika) kanssa kolmestaan. Kotiapulainen huolehti sitten heistä. Muistaako kukaan nimeä???

[QUOTE="Jonna";24380425]Itse olen myös kaivannut tuota ja miettinyt sarjan nimeä pääni puhki! Paikkakunta oli muistaakseni Bedford ja sarjassa isä oli yleinen syyttäjä tms. Perheen äiti oli kuollut ja isä asui kahden aika ison lapsensa (tyttö ja poika) kanssa kolmestaan. Kotiapulainen huolehti sitten heistä. Muistaako kukaan nimeä???[/QUOTE]

Löysin! Sarjan nimi oli "Kauas pois"! :D

Yhteistyössä