Mä olen tälläinen viime hetken hätähousu,iltavuoroon mennessä pitäis kortit olla valmiina :xmas: Onneksi eniro on keksitty,kun en mä tiedä taas minne oon osoitteet tunkenut... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Mun tyttö. Tai ei se edes vielä rustaa, mut tänään sen pitäis saada yksi kortti kirjotettua. Oon siitä jo aika monena päivänä maininnu. No hänen kaverinsahan se kortin saaja on eikä minun. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Minäkin Maija Myöhäsenä täälläKortit kirjoitin juuri äsken. Eilen illalla vielä 21.20 lähdin ajamaan R-kioskille kun muistin että kortteja vois lähettää!
![]()
Pari viikkoa sitten vielä mietin että teen tänäkin jouluna itse kortit mutta pah eihän multa mitään jouluintoa löydy!:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Eiku nyt vasta muistin, toissa jouluna tein kortit vielä itse mutta viime vuonna en saanut kortteja edes postiin asti vaikka oli postimerkitkin laitettu. Harmi etten kehtaa niitä postittaa on kumminkin 2006 toivotukset ja minusta rumaa sotkea se ja kirjoittaa 2007![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Minäkin Maija Myöhäsenä täälläKortit kirjoitin juuri äsken. Eilen illalla vielä 21.20 lähdin ajamaan R-kioskille kun muistin että kortteja vois lähettää!
![]()
Pari viikkoa sitten vielä mietin että teen tänäkin jouluna itse kortit mutta pah eihän multa mitään jouluintoa löydy!:snotty:
Samoin :snotty: TYöpäivän jälkeen en yksinkertaisesti enää jaksa paneutua askarteluuun,mulla on vielä kaikki jouluvalmistelut vaiheessa,nyt pitää laittaa töpinäksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Eiku nyt vasta muistin, toissa jouluna tein kortit vielä itse mutta viime vuonna en saanut kortteja edes postiin asti vaikka oli postimerkitkin laitettu. Harmi etten kehtaa niitä postittaa on kumminkin 2006 toivotukset ja minusta rumaa sotkea se ja kirjoittaa 2007![]()
Mullakin joskus käynyt noin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Minäkin Maija Myöhäsenä täälläKortit kirjoitin juuri äsken. Eilen illalla vielä 21.20 lähdin ajamaan R-kioskille kun muistin että kortteja vois lähettää!
![]()
Samoin :snotty: TYöpäivän jälkeen en yksinkertaisesti enää jaksa paneutua askarteluuun,mulla on vielä kaikki jouluvalmistelut vaiheessa,nyt pitää laittaa töpinäksi![]()
Meillä ei tehdä jouluvalmisteluja. Leivon piparit ja tortut ja kakun 23päivä. Ruoat tulee kaupasta. Meillä kun ei laatikkoruoka menesty, niin no maksalaatikko kyllä.
Kinkkua ei tuu kun mentiin syömään jo eka 5kilon kinkku (josta pikkukoira varasti yöllä 1,5kg "siivun" ) marraskuussaNyt kuvottaa koko kinkku. Vaikka totuudessa pysyessä mä en syönyt kuin pari hassua palasta. Ei uppoa enää mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Eiku nyt vasta muistin, toissa jouluna tein kortit vielä itse mutta viime vuonna en saanut kortteja edes postiin asti vaikka oli postimerkitkin laitettu. Harmi etten kehtaa niitä postittaa on kumminkin 2006 toivotukset ja minusta rumaa sotkea se ja kirjoittaa 2007![]()
Ja on muuten noloa! :ashamed:
Jälkeen päin vaan sanoin että kyllä mä lähetin että eikö muka tullut perille? :headwall::ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Onneksi:Muistutit! Pitäis vissiin kirjoitella - kunhan ensin ostan kortit. Voi huoh taas! Ja miten enirosta saa osoitteet? Maksaako se?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Eiku nyt vasta muistin, toissa jouluna tein kortit vielä itse mutta viime vuonna en saanut kortteja edes postiin asti vaikka oli postimerkitkin laitettu. Harmi etten kehtaa niitä postittaa on kumminkin 2006 toivotukset ja minusta rumaa sotkea se ja kirjoittaa 2007![]()
Jälkeen päin vaan sanoin että kyllä mä lähetin että eikö muka tullut perille? :headwall::ashamed:
![]()
Kuka sitä nyt joka vuosi niitä kortteja jaksaa lähettääkkään,en ainakaan minä:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Onneksi:Muistutit! Pitäis vissiin kirjoitella - kunhan ensin ostan kortit. Voi huoh taas! Ja miten enirosta saa osoitteet? Maksaako se?
ööh..0,25? maksaa tekstari ja saitkos sä sillä hakea jotain 100 osoitetta,kato sieltä =)
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Onneksi:Muistutit! Pitäis vissiin kirjoitella - kunhan ensin ostan kortit. Voi huoh taas! Ja miten enirosta saa osoitteet? Maksaako se?
ööh..0,25? maksaa tekstari ja saitkos sä sillä hakea jotain 100 osoitetta,kato sieltä =)
0? ja hakea saa vaikka koko ajan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Eiku nyt vasta muistin, toissa jouluna tein kortit vielä itse mutta viime vuonna en saanut kortteja edes postiin asti vaikka oli postimerkitkin laitettu. Harmi etten kehtaa niitä postittaa on kumminkin 2006 toivotukset ja minusta rumaa sotkea se ja kirjoittaa 2007![]()
![]()
Kuka sitä nyt joka vuosi niitä kortteja jaksaa lähettääkkään,en ainakaan minä:xmas:
Mun miehen veli kirjoitti v.-96 joulukortit ja toivotti siinä myös hyvät uudet vuodet.. lopussa oli: vuodelle -96,-97,-98,-99,-00,-01,-02-,03-,04-,-05,-06
ja monelle monelle vuodelle eteenpäin! Eikä ole sen jälkeen joulukortteja rustannut..Nyt kun heillä esikoinen niin johan kortit lähtee tänä vuonna. Pakkohan se on saada pikkuneidin nimi kirjoitettua kortteihin !
![]()
Niin se mieli muuttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Eilen illalla kirjoittelin viimeiset valmiiksi. Tänään vien postiin koko läjän. Mulla jää kaikki aina viime tinkaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Eilen illalla kirjoittelin viimeiset valmiiksi. Tänään vien postiin koko läjän. Mulla jää kaikki aina viime tinkaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Eiku nyt vasta muistin, toissa jouluna tein kortit vielä itse mutta viime vuonna en saanut kortteja edes postiin asti vaikka oli postimerkitkin laitettu. Harmi etten kehtaa niitä postittaa on kumminkin 2006 toivotukset ja minusta rumaa sotkea se ja kirjoittaa 2007![]()
![]()
Mun miehen veli kirjoitti v.-96 joulukortit ja toivotti siinä myös hyvät uudet vuodet.. lopussa oli: vuodelle -96,-97,-98,-99,-00,-01,-02-,03-,04-,-05,-06
ja monelle monelle vuodelle eteenpäin! Eikä ole sen jälkeen joulukortteja rustannut..Nyt kun heillä esikoinen niin johan kortit lähtee tänä vuonna. Pakkohan se on saada pikkuneidin nimi kirjoitettua kortteihin !
![]()
Niin se mieli muuttuu.
Hei tossahan on ideaa,kiitti vinkistä![]()