kuka myöntää olevansa tässä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja posettaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs siitä saa jos tunnustaa?

Vitsit miten naurettavaa kun vanha muija posee miljoonassa samanlaisessa kuvassa, ehkä jalan tai käden asento on vaihtunut :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja :

Vitsit miten naurettavaa kun vanha muija posee miljoonassa samanlaisessa kuvassa, ehkä jalan tai käden asento on vaihtunut :headwall:

no,kyllä olisin onnellinen jos tuolta näytän 40 vuotiaana :)
sietääki näyttää itseensä :)

mulla pisti silmään eniten että kiva tollai huulet mutrussa vävypoikaa pusutella,jotenkin tyrkyn olonen,mä en ainakaan tykkäis jos äiti poseerais tolleen miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan perus kotona otettuja poseerauskuvia mut mä en henk koht tykkäis jos mun mutsi ois tissit tyrkyllä pussaamassa mun poikakaveria.... :D

just katoin kans että tissit puoliksi pihalla vävypojan iholla kiinni :D

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Muualla maailmassa tällainen on ihan tavallista,suomessa pitää vain olla harmaa verkarijuntti kun täyttää 30.

Mä en kyl oo tätä mieltä, mut jotenkin tuollaiset kuvat 40+ naisel, nuorten suosimalla keskustelupalstal... :/ saa sitä kaunis olla vaik olis 50+, mut tarviiko sitä tyrkkykuvia nettiin laittaa??

Alkuperäinen kirjoittaja tosi kaunis:
Alkuperäinen kirjoittaja :

no,kyllä olisin onnellinen jos tuolta näytän 40 vuotiaana :)
sietääki näyttää itseensä :)

Mä en kyl ois, mun mielestä toi ei näytä ees mitenkään hyvin säilyneeltä nelikymppiseks....

Voi tietty johtua vastaajista jotka olettaa että normi nelikymppiset näyttää aivan seinästä revityiltä, mut mun mielestä toi on kyl naamaltaan jo aika kulahtanut...

Yhteistyössä