V
vierailijamies
Vieras
Todennäköisesti eivät halua ja se on minulle täysin fine. Minussa on niin vähän heteroseksuaalia, että miesten kiinnostus on suurimman osan kohdalla itselleni aika yhdentekevä asia![]()
Panisin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Todennäköisesti eivät halua ja se on minulle täysin fine. Minussa on niin vähän heteroseksuaalia, että miesten kiinnostus on suurimman osan kohdalla itselleni aika yhdentekevä asia![]()
Toi on totta mitä siitäkin tulisi jos kaikkia kohtaan tuntisi niin ei voisi lähteä ulos ovesta.
Harvempien kaa pysyy hyvin balanssi niissäkin tunteissa ja ne on yllätyksiä.
Tuo joka soittaa suutansa sulle on eri henkilö kuin mä ketjun aloittaja. Kannattaisi vähän seurata millä nimimerkillä kirjoitetaan.
aivan siis täysin ne tuntuu sit tosi paljon sydämeessä ja tuo paljon hyvää energiaa olipa sitten kuka tahansa. toki eri ihmiset antaa eri tunteita jos on fiilis tyyppi ja toisilal o nsellane rauhallinen vaikutus vaikka ei seksuaalisesti esim kolahdakkaan mut sydämessä voi kolahtaa ja se on fiksuutta osata erottaa ne tunteet myöskin ja kun sen osaa niin monenlaista sakkia voi olla sun sydän ystäviiSe on totta. Ja niiden harvojen kiinnostavien viehätys säilyy ja kolahtavat tuntuvammin, kun ovat oikeasti harvinaisia yllätyksiä eikä mitään jokapäiväisiä ohikulkijoita.
aivan siis täysin ne tuntuu sit tosi paljon sydämeessä ja tuo paljon hyvää energiaa olipa sitten kuka tahansa. toki eri ihmiset antaa eri tunteita jos on fiilis tyyppi ja toisilal o nsellane rauhallinen vaikutus vaikka ei seksuaalisesti esim kolahdakkaan mut sydämessä voi kolahtaa ja se on fiksuutta osata erottaa ne tunteet myöskin ja kun sen osaa niin monenlaista sakkia voi olla sun sydän ystävii![]()
Millä tavalla muuten ihastua voi? tai siis tarkotikko sitä et esim joku tuntuu sillain henkiselle siskolle mut silti tuntee sellasta syvää rakkauta sitä kohtaan sillain toisella tapaa vai miten? esim itte just tykkään siit pikkukakkosen nuorest naisesta vaik en tunnekaan seksuaalista mut sillain tulee sydämmeen ilo vaan kuunellessa eli sellasta henkistä rakkauttaTotta. Ihmisiin voi ihastua monella eri tavalla ja kaikki ihastumiset eivät ole romanttista tai seksuaalista ihastumista.
Millä tavalla muuten ihastua voi? tai siis tarkotikko sitä et esim joku tuntuu sillain henkiselle siskolle mut silti tuntee sellasta syvää rakkauta sitä kohtaan sillain toisella tapaa vai miten? esim itte just tykkään siit pikkukakkosen nuorest naisesta vaik en tunnekaan seksuaalista mut sillain tulee sydämmeen ilo vaan kuunellessa eli sellasta henkistä rakkautta![]()
noku tiiäks toi on just ollu mun ongelma kun en oo sisi tykäny silalin miten kuvailit mutta kutienkin rakkautta ja sit se jsut tulkitaan sillain et mä oon jo parisuhteessa sen toisen kaa kun rakkautta voi antaa niin monelal tapaa ja kun suurin osa tajuais sen niin sitten voisi olla taas paljon rennomin eir ihmsiten seurassa se et tuntee hyvää oloa toisen seurassa ja sille voi puhua mitä vaan ei tarkoita et se olis muilta pois vaan sit se mustasukkasuus tulee ja latistaa mua ja sit en enää osaa olla oma itteni kun loukkaanutaan siitä ja herkkänä sitten meen sen toisen hyvän olon mukaan liikaa. Aah sä niin snaijaat nää jututNo vaikka niin, että toinen tuntuu sukulaissielulta ja on onnellinen kun on löytänyt uuden mahdollisen hyvän ystävän ja iloinen kun on tavannut ihmisen, jonka kanssa synkkaa hyvin. Tai sitten vaikka noin, mitä kuvailet. Ja voihan niitä olla muitakin variaatioita. Tällaiselle ei vaan ole sanaa meidän kielessä, ja yleensä sana ihastuminen tulkitaankin romanttiseksi ja/tai seksuaaliseksi ihastumiseksi.